Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Vurderer å kjøpe meg en sånn, for jeg liker designet så godt. Men hvordan er den å kjøre? Er du fornøyd med bilen sånn generelt? Er det god plass i bagasjerommet til feks barnevogn? Anonymous poster hash: b95e2...21b
klg,2 boys now:) Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Har hatt en synes den er lekker,var god og kjøre.ble overrasket over plassen inni.npr har ikke jeg med barnevogn lengre,men stor hund.null problem med plassen i bagasjerommet.elsket de interagerte barnesetene,genialt.
Tjofsen Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Fantastisk bil. Løp og kjøp! Bare setekomforten er grunn nok til å kjøpe Volvo. Synes bilen ligger godt på veien. Du sitter høyt og har god oversikt. Usikker på plassen til barnevogn da vi ikke bruker det lenger, men vi får med oss hele ferielasset uten problemer.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Vi gikk fra V70 til XC60. Var betydelig mindre bagasjerom, så hadde vi hatt behov for større bagasjerom hadde vi kanskje heller valgt XC70 eller XC90. Vil anbefale dere å prøvekjøre, sette inn barneseter og barnevogn og noen bager og utstyr slik at du får sett hvordan det passer til deres behov. Anonymous poster hash: c6b3f...746
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Vi vurderte også XC60. Mannen var ikke overbevist så det ble ikke den. Jeg synes bagasjerommet er litt lite i forhold til en del andre biler, som for min del virker mer praktisk med barnevogn. Ellers er det en kjempflott bil. Den er god å kjøre, god å sitte på i, finnes så masse godt utstyr og den e veldig flott å se på.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Jeg syns også den er fin. Er den mindre enn en bmw X3? Og vet noen hvor den ligger i pris i forhold til bmw x3? Anonymous poster hash: f86d3...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå