Gå til innhold

flere som fryser langt inni sjela? kan det ha relevans til kjønn?

Anbefalte innlegg

fryser som aldri før, tepper, fyring i ovnen, varmedusjer, varmt drikke, ingenting hjelper. kan ikke huske at jeg var slik under de andre graviditetene.

Dere som evt har hatt det slik tidligere, hvilket kjønn ventet dere? kun for moro skyld :)

Fortsetter under...

Frøys ikke såå mye sist gang, fikk gutt. 

Denne gangen har jeg vært pakket inn i ullpledd siden uke 4! Må ha en temperatur på rundt 25-26 grader inne for å være smålig fornøyd. Har jentefølelse denne gangen, blir spennende å se! 

Jeg er sykt varm hele tiden. Må ha vinduene på vidt gap, de på jobben tror jeg er i overgansalderen (27 år), mens samboer pakker seg inn i tepper siden jeg må ha vinduene oppe. Og mens de fryser av den lave temperaturen, så kler jeg av meg til minst mulig klær og svetter.

Anonymous poster hash: d76df...1c1

ja her er det 29grader inne og jeg ligger under pledd og hutrer og fryser, er helt forferdelig. familien har flyttet ned i kjellerstuen. gubben stakkar fyrer for harde livet for å tilfredsstille sin kalde kone. hehe

Annonse

Tviler på at det har noe med kjønn å gjøre... Men morsom tanke:) jeg holdte på å svette ihjel sist svangerskap, var varm og helt kokt hele tida, spesielt fra midten av svangerskapet og ut.. Det ble gutt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...