Gå til innhold

Håper noen her inne vil hjelpe meg

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål. For ca 1 måned siden hadde jeg først kun 1 uke mellom mens, også hadde jeg mensen/blødninger i 2 uker i strekk. Etter mensen fikk jeg EL slim 2 dager etter siste blødningsdag og har hatt endel vondt på venstre side av livmor.

Ble annbefalt å gå til legen, så var hos legen igår. Tok urinprøve og crp, og alt så bra ut, så han sendte meg hjem og sa jeg heller skulle komme tilbake igjen hvis smertene ikke ga seg. Men det jeg glemte å fortelle legen var at jeg har sykt mye utflod, går med truseinnleg nå og det har gått gjennom både truseinnlegget og buksen de 2 siste dagene. I tillegg er det litt stram lukt på det. Har aldri opplevd det før, så syntes både det er ekkelt og litt skremmende. Noen som har noen forklaring på det, eller noen som har opplevd det før?

Begynte forresten på dong quai ca 2 dager før jeg var ferdig med mensen (leste en plass at man kunne begynne på det selvom man hadde mensen). Sluttet på det ca 2-3 dager etter første dag med EL slim. Kan dette være grunnen til så mye utflod?

Takk på forhånd 😊

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...