Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Noen som har brukt det ? Vurderer å bestille det. Hvor lenge varer batteriene ca ? Anonymous poster hash: 592e8...307
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Vi har hatt det i mange år, men må jo passe godt på på grunn av brannfaren. (levende lys) Anonymous poster hash: 9650c...682
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Vi har hatt det i mange år, men må jo passe godt på på grunn av brannfaren. (levende lys) Anonymous poster hash: 9650c...682 Det er ikke levende lys. Men batteridrevet.Hi Anonymous poster hash: 592e8...307
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Vi har hatt det i mange år, men må jo passe godt på på grunn av brannfaren. (levende lys) Anonymous poster hash: 9650c...682 Det er ikke levende lys. Men batteridrevet.Hi Anonymous poster hash: 592e8...307 Hadde en mistanke om det, men vår er også helt trådløs Anonymous poster hash: 9650c...682
Superdolly Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Vi har. Batteriene varer så lenge treet står framme. Vi tar dem ut etter jul og setter i nye neste år, lar dem ikke ligge med batterier i.
Plutselig_gravid Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Varer hele sesongen. Bytter hvert år ellers irrer de og ødelegger lysene. Genial oppfinnelse, med fjernkontroll og det hele. Vi har noen billige fra netthandelen. Synes de lyser veldig svakt, så i år ønsker jeg kraftigere belysning. Tips anyone?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Varer hele sesongen. Bytter hvert år ellers irrer de og ødelegger lysene. Genial oppfinnelse, med fjernkontroll og det hele. Vi har noen billige fra netthandelen. Synes de lyser veldig svakt, så i år ønsker jeg kraftigere belysning. Tips anyone? Jeg har sett på noen fra clas ohlsson. Er kampanje på de nå. Lyst til å bestille. Vet ikke hvordan dem er men.Hi Anonymous poster hash: 592e8...307
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Sett på de her : http://m.clasohlson.com/no/Tr%C3%A5dl%C3%B8s-juletrebelysning-med-fjernkontroll/36-6139 Hi Anonymous poster hash: 592e8...307
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Vi har de. Geniale! Brukt de hele jula i to år nå, lyser fortsatt Anonymous poster hash: a510f...209
LivetErEnLek Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Gud så smart 😀. Liker å følge juletradisjoner, men tradisjonen der far i huset får total meltdown hver lille julaften når lysene skal på, den kan jeg godt gi slipp på 😆😆😆. Hvor mange lys trengs til et slankt grantre som går til taket?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Gud så smart . Liker å følge juletradisjoner, men tradisjonen der far i huset får total meltdown hver lille julaften når lysene skal på, den kan jeg godt gi slipp på . Hvor mange lys trengs til et slankt grantre som går til taket? Enig, så smart, det har ikke tenkt på engang. Tenk så fantastisk å slippe å sloss med den forbaskade lyslenka som ikke vil der jeg vil Anonymous poster hash: 5356b...52d
Iselilja Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 Vi har fra Lumix. Kan kjøpe en grunnpakke og utvide med flere lys. Veldig kjekt. Gir godt lys. Praktisk med fjernkontroll.
Kamomille Skrevet 3. november 2015 #13 Skrevet 3. november 2015 (endret) Vi har! Hadde en billig variant først, men de lyste veldig svakt. I fjor bestilte jeg Lumix fra Krinner herfra http://www.juletrelys.no/juletrelys_152.html Ble veldig fornøyd Endret 3. november 2015 av kamomille
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #14 Skrevet 3. november 2015 Vi har! Hadde en billig variant først, men de lyste veldig svakt. I fjor bestilte jeg Lumix fra Krinner herfra http://www.juletrelys.no/juletrelys_152.html Ble veldig fornøyd Hvor mange trenger man? Jeg har hatt lyslenke i mange år, så er ikke sikker på hvor mange som er vanlig av vanlig lys Anonymous poster hash: 5356b...52d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #15 Skrevet 3. november 2015 Vi har!Hadde en billig variant først, men de lyste veldig svakt.I fjor bestilte jeg Lumix fra Krinner herfra http://www.juletrelys.no/juletrelys_152.htmlBle veldig fornøyd Hvor mange trenger man? Jeg har hatt lyslenke i mange år, så er ikke sikker på hvor mange som er vanlig av vanlig lys Anonymous poster hash: 5356b...52d Det kommer jo helt an på hvor stort tre man har og hvor mye lys man liker En vanlig juletrebelysning har 16 eller 20 lys. Vi har stoort juletre og jeg liker mye lys, så jeg pleide å ha ro sett med lys av den vanlige typen. Av de trådløse mengder jeg at jeg har 34. Vi har mini-utgaven Anonymous poster hash: c20d8...a30
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #16 Skrevet 3. november 2015 Vi har!Hadde en billig variant først, men de lyste veldig svakt.I fjor bestilte jeg Lumix fra Krinner herfra http://www.juletrelys.no/juletrelys_152.htmlBle veldig fornøyd Hvor mange trenger man? Jeg har hatt lyslenke i mange år, så er ikke sikker på hvor mange som er vanlig av vanlig lys Anonymous poster hash: 5356b...52d Det kommer jo helt an på hvor stort tre man har og hvor mye lys man liker En vanlig juletrebelysning har 16 eller 20 lys. Vi har stoort juletre og jeg liker mye lys, så jeg pleide å ha ro sett med lys av den vanlige typen. Av de trådløse mengder jeg at jeg har 34. Vi har mini-utgaven Anonymous poster hash: c20d8...a30 Jeg liker mye lys. Pleier å juletre rundt 1,70 - 1,80 og har nå lyslenke med 120 lys tror jeg. Anonymous poster hash: 5356b...52d
gvm82 Skrevet 3. november 2015 #17 Skrevet 3. november 2015 Kjøpte på Jula for eit par år siden, men dei har det vore mykje problemer med. Nokon som har prøvd dei frå Clas Ohlsson og veit holdbarheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå