Gå til innhold

Sex og prøving

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen sin kropp trenger tid til å modne sædcellene. hvis mannen ikke har den beste kvaliteten, så anbefales det ikke å ha sex hver dag. Men for all del, kjør på og kos dere😊Jeg er ingen ekspert. Bare tenk på at jo oftere man har sex, jo mindre sædceller vil mannen levere.

Anonymous poster hash: e5001...bb0

Mannen sin kropp trenger tid til å modne sædcellene. hvis mannen ikke har den beste kvaliteten, så anbefales det ikke å ha sex hver dag. Men for all del, kjør på og kos dereJeg er ingen ekspert. Bare tenk på at jo oftere man har sex, jo mindre sædceller vil mannen levere.

Anonymous poster hash: e5001...bb0

Okei :) Takk for svar. Trodde kanskje det ble produsert mer når det ble brukt mer... :P Hi

Anonymous poster hash: 53cbd...8b1

Annonse

Vi hadde sex bare to ganger rundt eggløsning denne pp (vår første prøveperiode), søndag og torsdag, testet positivt på eggløsning tirsdag og onsdag:) Testet positivt på billigstrimmel 11 dpo :-) Er etter mine beregninger 5+0 i dag :-)

For best sædkvalitet er det best å ha sex annenhver dag. Det stemmer at jo mer man bruker dem, jo mer produseres, men cellene skal ha tid til å dannes og modnes og.

Men hvis mannen har normal sædkvalitet er det ikke noe problem å ha sex hver dag.

For best sædkvalitet er det best å ha sex annenhver dag. Det stemmer at jo mer man bruker dem, jo mer produseres, men cellene skal ha tid til å dannes og modnes og.

Men hvis mannen har normal sædkvalitet er det ikke noe problem å ha sex hver dag.

Hehe, ja det var det da. Han har jo ikke testet sædkvaliteten sin, men forrige gang ble jeg gravid på første forsøk :) Så regner med at den ikke er aller verst. ;)

Hi

Anonymous poster hash: 53cbd...8b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...