Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Skjule, skule, sjule? Jajja.. det er ikke det viktige her.... bær over meg Jeg klart dunket med på den ene siden av ansiktet... så hadde litt blåmerke i går, men de blir bare blåere og blåere.. Jeg skal på jobb i morgen, og det er litt krise! Har prøvd med leppestift, men det skjuler ikke leppene... må kanskje kjøpe en mørk en? Skal man ha dekkstift, så brunkrem og så pudder? Bryr meg ikke om jeg ser litt oversminket ut, er bare til blåmerkene er borte, så skal jeg sminke meg normalt igjen Anonymous poster hash: 05a59...f6a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Skjule Gul concealer skal dempe blått. Grønn demper rødt. Det har du på først, så dekker du over med brunkrem/fondation og avslutter gjerne med pudder. Blir nok vanskelig å dekke helt. Men er det så farlig om du har noen blåmerker? Anonymous poster hash: 887ce...c33
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Skjule Gul concealer skal dempe blått. Grønn demper rødt. Det har du på først, så dekker du over med brunkrem/fondation og avslutter gjerne med pudder. Blir nok vanskelig å dekke helt. Men er det så farlig om du har noen blåmerker? Anonymous poster hash: 887ce...c33 Nei, kanskje ikke så farlig... ser bare ikke bra ut :/ Men skal prøve igjen da! Ble ikke bra tidligere... Kanskje jeg tok på for mye... kanskje bare tynt lag? Takk SÅ snilt!!! Anonymous poster hash: 05a59...f6a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Når noen vil skjule blåmerker, virker det alltid mistenkelig.. Gå heller som du er! Anonymous poster hash: 08ce8...32f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Når noen vil skjule blåmerker, virker det alltid mistenkelig.. Gå heller som du er! Anonymous poster hash: 08ce8...32f Blir helt stressa... noe man kan gjøre for å få bort blåmerkene fortere da? Massere? Googlet meg frem til annanas kunne være bra for å unngå blåmerke... skal spise masse annanas i dag og se om det hjelper... Kan ikke gå på jobb som jeg ser ut nå... HI Anonymous poster hash: 05a59...f6a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Er som regel vanskelig å skjule det , ofte går det fra blått til svart/lilla etter en stund også. Bedre å sminke seg som normalt, og heller la litt skinne gjennom. Anonymous poster hash: a4216...3cb
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Når noen vil skjule blåmerker, virker det alltid mistenkelig.. Gå heller som du er!Anonymous poster hash: 08ce8...32f Blir helt stressa... noe man kan gjøre for å få bort blåmerkene fortere da? Massere? Googlet meg frem til annanas kunne være bra for å unngå blåmerke... skal spise masse annanas i dag og se om det hjelper... Kan ikke gå på jobb som jeg ser ut nå... HI Anonymous poster hash: 05a59...f6a Det finnes en reseptfri krem eller salve på apoteket som skal få blåmerker til å trekke seg tilbake fortere. Husker ikke hva den heter. Brukte den mye da jeg blei banka av eksen i mine glansdager. Anonymous poster hash: 8cb5b...d25
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Hiroduid heter den kremen. Kom på det nå. Anonymous poster hash: 8cb5b...d25
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Hiroduid heter den kremen. Kom på det nå. Anonymous poster hash: 8cb5b...d25 TAAAAKK!! Skal sminke meg og komme meg på apoteket med en gang! <3 håper du har det godt og lever i ett trygt og godt forhold i dag! HI Anonymous poster hash: 05a59...f6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå