Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Har deres 5 åring tilgang på noen form for musikk på rommet sitt? Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe cd-spiller til min 5 åring for å ha på rommet sitt, men vi kjøper jo ikke cd-er lengre. Hva har dere? Muligheter for å koble opp iPod? Sonos-høyttaler el lign? En fordel om hun kan sette på og til en viss grad styre litt selv, og ikke alt for dyrt (ca 1000). Takker for alle tips Anonymous poster hash: 46259...ce7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Har en CD-spiller, men de bruker den til lydbok. Min 5-åring bruker ofte min tlf og høgtalere til å høre på musikk, har lurt på å kjøpe iPod, men det er så dyrt...:/ Og så går det ikke an å få spotify over på de heller. Anonymous poster hash: 65c29...203
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Vi har dockingstasjon med høyttaler på rommet til ene ungen. Barna deler på en iPod. De andre bruker bærebare sound angel høyttalere. Har lastet ned lydbøker og album på iTunes som de har tilgang til. De er 6-10 år. Anonymous poster hash: 33f56...910
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Har en CD-spiller, men de bruker den til lydbok. Min 5-åring bruker ofte min tlf og høgtalere til å høre på musikk, har lurt på å kjøpe iPod, men det er så dyrt...:/ Og så går det ikke an å få spotify over på de heller. Anonymous poster hash: 65c29...203 Vi har spotify på vår iPod, men det er en iPod touch,,, Anonymous poster hash: 33f56...910
Gjest Kira Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Begge mine unger har CD-spiller på rommet. Jenta hører på musikken fra Frost mens hun synger av full hals og guttungen elsker lydbøker med feks Kardemomme by og Karius og Baktus.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Vår 4-åring har egen cd-spiller på rommet sitt. Spotify blir litt for komplisert når hun ikke kan skrive og lese. Det går mye i Rasmus og verdens beste band samt Torbjørn Egner. Anonymous poster hash: 61829...e78
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Fireåringen har iPad på rommet som hun hører på. Spotify. Hun ordner lydbøker og musikk selv, og det går mest i Frost, Klatremus, Alfabetkongen og div eventyr. Hun kjenner igjen bildene så det går fint å sette på for henne. Anonymous poster hash: b5bdc...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå