Gå til innhold

Har du begynt å få bittelitt mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, her sitter jeg 5+0 og jeg kan nesten ikke vente med at magen skal begynne å vokse! :D Dessverre er det nok en stund til enda..

Anonymous poster hash: 46412...603

Skrevet

Nei, den er nok langt unna her. Har litt ekstra rundt magen fra før så:) 

Men siden vi ønsker å vente til jul med å fortelle omverden, så håper jeg det tar sin tid før magen kommer. Kjenner livmoren over skambenet allerede (10+6), så spørs om vi kan vente egentlig. Spennende å se! 

Gleder meg mest til sparkene :) 

Skrevet

Jeg er 9+1 og har allerede gitt opp både low-waist og high-waist nå.. Men er vel mest siden jeg er oppblåst, men livmoren går høyere og høyere 😉

Skrevet

Ingen babymage, bare en veldig oppblåst mage. 
Om morgen er den nesten ikke oppblåst, men så blir det verre og verre utover dagen. På kvelden er den så oppblåst at det ser ut som jeg er i 6 mnd :P Det byr på litt problemer når jeg trener en del på kveldstid og i grunnen bare bruker stramme klær. 
Men gleder meg til magen kommer, savner babymagen fra sist jeg gikk gravid. Men syntes det er rart å se på gamle gravidbilder og innse at om noen mnd er jeg like stor igjen. Det er litt sånn uvirkelig. 

Skrevet

Nå er jeg 12 uker og har fått mage uansett hva andre sier! Jeg kjenner livmorkanten godt over "skambenet" og har planer om å finne fram gravidebuksene fra forrige gang snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...