Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Katten går å lukter veldig.Spesielt i boden ,vaskerommet.Akkurat som han har fått ferten av noe.Hva kan jeg gjøre? Jeg er usikker på om det er musesperre rundt kledningen . Hvem kan jeg leie inn for å ta på den ? Jeg er alene og har ingen erfaring med hus. Anonymous poster hash: 654ec...339
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Er det rotter så bør hele rekkehuset/ hele borettslaget behandles, dvs. at det settes ut rottefeller. Dette gjøres som regel av skadedyrfirma. Hør med naboene, eller en styreleder hvis slikt finnes. Mus kan du jo sette ut feller for. Pass på at de står et sted pus ikke kan nå dem. Jeg kan godt sette opp feller, men jeg synes det er så fælt med den døde musen, så jeg må ha noen til å ta den bort etterpå Jernia, Fellserkjøpet o.a. har nok musefeller. Anonymous poster hash: 76282...b34
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Det er satt opp gift stasjoner her.Men det er akkurat som katten lukter opp etter veggene.Akkurat som det er noe mus der.Har ikke sett noen enda.Men merker at katten oppfører seg rart.Hvem kan jeg leie inn til å sette opp musebånd under kledningen? Anonymous poster hash: 654ec...339
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Hører du krafsing i veggene da? Anonymous poster hash: cb6a5...a2c
Serepta Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 En snekker kan sette opp musebånd. Men da må du være 100% sikker på at de ikke er mus i veggen som blir innestengt. Det kan lukte ille i månedsvis. Mus og rotter trives ikke sammen, så har du det ene har sannsynligvis ikke det andre.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Men det er vanskelig å være 100 prosent sikker på det.Musene forsinker vel fra huset på våren? Kanskje best å sette opp musebånd da? Anonymous poster hash: 654ec...339
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Det er vanskelig å være 100 prosent sikker.kanskje jeg burde sette opp musebånd på vår/ sommer.Da er det vel ikke noe mus i huset? Anonymous poster hash: 654ec...339
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Utfra kattens oppførsel høres det ut som du har besøk i veggene/gulvet, ja! Prøv å finne ut om det er rotter eller mus. De er aktive på kvelden og natt. Ha det stille i hus og hør etter lyder. Du er ikke i tvil om det er rotter, de gnager faktisk veldig høyt. Se om du finner ekskrementer etter de, så ser du fortpå str om det er mus eller rotter. Hør med naboene, det er garantert flere med problemet så lenge det er rekkehus. Gå sammen om å bekjempe dem. Hilsen x-samboer til rotter 😝 Anonymous poster hash: 3d016...c48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå