Gå til innhold

ekstreme menssmerter 5+2.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ganske sterke murringer i begynnelsen. Nå, 8+2, har murringene gitt seg, men jeg får noen voldsomme stikk/strekk i sidene hvis jeg beveger meg brått, nyser ol. Føles ut som alt skal revne inni og rundt livmoren.
Så lenge smertene ikke kommer sammen med blødninger, så er det nok helt ufarlig. Livmoren skal jo vokse mye i tiden fremover.

Jeg har hørt at etter fødselen når livmoren trekker seg sammen igjen, smertene der blir verre og verre for hver fødsel. Kanskje det er slik når livmoren skal bli større og?  

Anonymous poster hash: 32deb...210

Jeg hadde ganske sterke murringer i begynnelsen. Nå, 8+2, har murringene gitt seg, men jeg får noen voldsomme stikk/strekk i sidene hvis jeg beveger meg brått, nyser ol. Føles ut som alt skal revne inni og rundt livmoren.

Så lenge smertene ikke kommer sammen med blødninger, så er det nok helt ufarlig. Livmoren skal jo vokse mye i tiden fremover.

Jeg har hørt at etter fødselen når livmoren trekker seg sammen igjen, smertene der blir verre og verre for hver fødsel. Kanskje det er slik når livmoren skal bli større og?  

Anonymous poster hash: 32deb...210

tusen takk for svar, ja kan jo hende dette blir værre og værre jo flere graviditeter man har bak seg. skal ringe legen i morgen så kan man hvertfall måle hcg i blodet. tar jo graviditetstester annehver dag haha.. blir dyrt vettu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...