Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Hva gjør dere for å beskytte det? Tenker spesielt på fettgris fra komfyren f.eks. Rent vann kan man jo tørke opp med en gang, men det finnes jo mange andre "farer" på kjøkkenet...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Vi har det, men har aldri hatt noen problemer med det. Søler vi på gulvet så vasker vi det opp der og da. Anonymous poster hash: 8bf40...e26
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2015 Hvor lenge har dere hatt det? Har det fått noen bruksmerker etter det?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Hvor lenge har dere hatt det? Har det fått noen bruksmerker etter det? Vi har alltid hatt parkett på kjøkkenet på alle stedene vi har bodd. Nå har vi bodd på samme sted i to år og kan ikke se noen merker på kjøkkengulvet. Der vi bodde før hadde vi litt sånn matt parkett, og da kunne det sette seg litt fettmerker o.l., men det gikk bort dersom vi var flinke til å vaske med en gang vi sølte. Her vi bor nå er det en glattere parkettype, og er enkelt å bare tørke over. Anonymous poster hash: 8bf40...e26
skjotta Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Parketten på kjøkkenet vårt har ligget siden 97. Der er hakk og striper i den, akkurat som i stua og i ganga, men ikke noe spesifikt fororsaket av kjøkkenet.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Har ikke de fleste parkett på kjøkkenet? Vi har alltid hatt det, og det samme med de fleste vi pleier å være hjemme hos.. Anonymous poster hash: ac06b...388
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Har parkett og aldri tenkt over det som et problem. Tørker bare opp med en gang om vi skulle søle noe, på samme måte som i resten av huset Anonymous poster hash: 3dee2...729
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2015 Det høres bra ut Man trenger ikke være emr hysterisk på kjøkkenet enn ellers i huset altså
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Vi er like "hysterisk" over alt. Tørker opp om vi søler. Men seriøst, bruker du å søle fett etc på gulvet Bør du kanskje bruke andre teknikker eller annet utstyr under mattiberdni . Vi griser omtrent aldri på gulvet. Kun det 2 åringen søler, og det tørkes opp strax. Anonymous poster hash: b184e...eb4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #10 Skrevet 2. november 2015 Vi har det. Har blitt noen flere hakk på kjøkkengulv enn stue. Ellers hadde vi problemer med at kjøleskapet lakk vann en periode. Gulvet har likevel holdt seg overraskende fint. Anonymous poster hash: 68758...c91
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. november 2015 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2015 Vi er like "hysterisk" over alt. Tørker opp om vi søler. Men seriøst, bruker du å søle fett etc på gulvet Bør du kanskje bruke andre teknikker eller annet utstyr under mattiberdni . Vi griser omtrent aldri på gulvet. Kun det 2 åringen søler, og det tørkes opp strax. Anonymous poster hash: b184e...eb4 Det er ikke det at jeg griser så veldig mye, men om jeg skal bruke stekepannen, så spruter det jo fra den. Det er veldig tydelig på rundt på koketoppen, og jeg antar derfor at endel havner på gulvet også.
Rosepus™ Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 Parkett her også, ingen tegn på mer slitasje i form av flekker eller hakk på kjøkkenet
MilleMarmelade Skrevet 2. november 2015 #13 Skrevet 2. november 2015 Vi har også parkett, og den har fått en del hakk i seg. Vi prøver å være forsiktige, men av og til går ting i gulvet. Barna bidrar også etter beste evne... Vi tørker opp søl, så det er ikke noe problem, det er mer alle uhellene. Ønsker meg en annen type gulv om jeg skal bygge nytt/ pusse opp.
Kjerringa med agurken Skrevet 2. november 2015 #14 Skrevet 2. november 2015 Tepper bruker vi. Vasker dem ved behov. Støvsuges når alt annet støvsuges. Er liveredd for hakk i parketten!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #15 Skrevet 2. november 2015 Jeg kan ikke stå på på hardt gulv så har ryer på gulvet ved vasken og stekeplaten, de renses ved jevne mellomrom Anonymous poster hash: c9670...3af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå