Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30år og venter nr 2. Bor i oslo og har fra før ei jente på snart 8 år . Foreløpig termin er 9 juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! 
Jeg er 39 år og har to gutter på 7 og 1 år. Førstemann kom som "bestilt", men det viste seg at vi måtte vente veldig lenge på nr. 2 og til slutt ble det prøverørsforsøk. Nå er det en liten fryseprinsesse eller fryseprins som ligger og godgjør seg (forhåpentligvis!) og er 9 uker. Termin er i juli, hvis alt går som det skal! XXX

Vi bor i Oslo. Jeg har tidlig ultralyd neste uke og synes tiden går fryyktelig sakte.. :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg er 26 og sambo 32, vi har en sønn på et halvt år, og jeg har ei på 6 fra før. fikk en uventet førjulsgave da jeg fikk vite at jeg var gravid. var ikke planlagt og gått på minipille. Så blir to tette her. Jeg er fortiden i permisjon og jobber 13% ved siden av på sykehjem. Vi bor på Grua i Oppland 

Skrevet

Hei. Snart 26 og samboer 27. Har en sønn på 4 fra før og har termin 6 Juli 😀

Skrevet

Hei ylva og mathilde.☺når har du fått termin ?

Skrevet

Jeg er 30, sambo er 28. Jeg har ei på 5 fra før, dette er hans første. Bor i hordaland, jeg flytta hit fra finnmark i 2014, etter vi møttes på nett.

Skrevet (endret)

Foreløpig 22. juli, men hun var litt stor på tidlig UL, så kanskje litt tidligere? Har du fått fødeplass? Jeg skal på Ullevål, og satser på føde B for 3. gang, hehe 😉 Endret av Ylva og Mathilde
Skrevet

Foreløpig 22. juli, men hun var litt stor på tidlig UL, så kanskje litt tidligere? Har du fått fødeplass? Jeg skal på Ullevål, og satser på føde B for 3. gang, hehe 😉

Har foreløpig fått termin 10 juli, men skal på ultralyd 8 februar og får vite mer da ☺

Har fått fødeplass på AHus men ville egentlig til ullevåll da .

Skrevet

Foreløpig 22. juli, men hun var litt stor på tidlig UL, så kanskje litt tidligere? Har du fått fødeplass? Jeg skal på Ullevål, og satser på føde B for 3. gang, hehe 😉
Har foreløpig fått termin 10 juli, men skal på ultralyd 8 februar og får vite mer da ☺

Har fått fødeplass på AHus men ville egentlig til ullevåll da .

Uh, ja, sogner til Ahus jeg og, derfor søkte jeg i uke 8 for å komme til Ullevål. Det er jo fritt sykehusvalg, men Ahus er jo veldig fint da?! Bare feil vei..

Skrevet

Hei. Jeg er 30 år, fra Sunnmøre og jobber i næringsmiddelindustrien. Vi har 3 barn fra før, en gutt på 19 mnder, jente på 3,5 år og bonusen min på 6 år.

Foreløbig termin er 20. Juli.

Skrevet

Hallo! :) Jeg er 28år, fra østfold og venter førstemann 15.juli. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! :) Jeg er 39 år, fra Ringsaker, bor i Bærum. Vi har en aktiv krabat på 2 1/2 og har termin med barn nr. to 18. juli. Begge er IVF. Kallenavn på den lille i magen er Knøtto (knøtt nr. 2;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...