Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Del Skrevet 2. november 2015 Hei! Har en baby som hele tiden ruller over på magen om natten. Det hadde ikke vært så farlig hvis det ikke var for at hun tydeligvis ikke klarer å slappe av/legge seg ned på magen og sove videre. Hun våkner derfor, og krabber skrikende rundt i sengen. Snur jeg henne til rygg går det et par sekunder så har hun snudd seg igjen. Sånn går hele nettene, - jeg blir sprø! På dagtid ruller hun fint begge veier (og krabber), men på natten snur hun seg ikke tilbake igjen på rygg, vet ikke hvorfor hun ikke gjør det, men virker som hun i søvne/halvsøvne ikke tenker at det er en mulighet. Dette skjer stort sett en gang i timen, antakelig når hun er i den lette søvnen/oppvåkninger mellom søvnlagene. Problemet er at det tar lang tid å få henne til å sove igjen, og selv om hun legger seg for kvelden uten pupp, må puppen ofte frem for å få henne til å sovne igjen. Er dette en fase? Hvor lenge varer det i så fall? Kan jeg gjøre noen lure triks for å få henne til å sove litt roligere/lengre? Har prøvd nattpose og rulle dynen inntil henne så hun ikke kan snu seg. Da våkner hun fordi hun er så rasende over at hun ikke kommer rundt. Noen idéer? Anonymous poster hash: aa807...170 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144244469-rulling-p%C3%A5-natten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling&guttaboyz Skrevet 5. november 2015 #2 Del Skrevet 5. november 2015 Sovepose med seler! Lifesaver! Mini her også ruller over og klarer ikke finne roen. Han har god bebegelighet inne i soveposen, sover hele natten stort sett (men våkner tidlig.. Gjeeesp..) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144244469-rulling-p%C3%A5-natten/#findComment-147538388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå