Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på UL 12+0, da kunne han ikke se kjønn sa han. Skal tilbake 15+0, er det vanlig at man kan se det da? Eller må jeg vente til oul? Er så spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt man kan de fra ca uke 14! :)

Skrevet

Jeg var på tidlig-UL i uke 12. Jordmor tippet i retning gutt, men sa hun ikke kunne si noe sikkert. Jeg skal på ordinær-UL til uken, kan si ifra om hun hadde rett når jeg har vært der ;)

Anonymous poster hash: 19551...090

Skrevet

Å så spennende, jeg skal på en ultralyd til hos gyn før ordinær :) Håper kanskje de kan se kjønnet. Jeg er 15+4 når jeg skal dit :)

Skrevet

Martin lundring på Jessheim ser kjønn tidlig. Fikk vite det i uke 11+4 og 11+ 6 sist. Stemte det.

Anonymous poster hash: 12d5d...796

Skrevet

Fikk vite kjønn i uke 12, var ingen tvil. Stemte med OUL.

Anonymous poster hash: 6d3bf...0a4
Skrevet

Nå har jeg vært på UL igjen, 15+0 i dag, og han kunne ikke se kjønn. Men alt var fint ellers 😄

Skrevet

12+ett eller anna fortige gang, og 13+6 denne gang. Begge ganger sa de at det ikke var helt sikkert, men det stemte! :-)

Skrevet

Jeg var hos gyn 11+4 og han mente det var en gutt.. Magefølelsen sier det samme. Så får vi se på oul 7.12 :sjenert:

Skrevet

Jeg var på tidlig-UL i uke 12. Jordmor tippet i retning gutt, men sa hun ikke kunne si noe sikkert. Jeg skal på ordinær-UL til uken, kan si ifra om hun hadde rett når jeg har vært der ;)

Har vært på ordinær-UL nå, og der mente jordmor at det var ei jente. Dog ikke 100% sikker 😏

Skrevet

Har vært på ordinær-UL nå, og der mente jordmor at det var ei jente. Dog ikke 100% sikker 😏

Forøvrig var tidlig-UL på Familieklinikken, Majorstuen og ordinær på Ullevål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...