Gå til innhold

iPad til 2 1/2 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beholde min gamle jobbipad og vurderer nå å gi den til gutten på 2 1/2 år. Han elsker å høre på musikk og spille fantorangen appen. Er det innenfor å la en to åring få iPad? Han skal selvfølgelig ikke få bruke den mye, men litt når vi kjører langt, om morgenen når han våkner veeeldig tidlig...

Anonymous poster hash: fa9f0...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det innafor.

Hvorfor skulle det ikke være det?

Anonymous poster hash: fc2bd...b26

Skrevet

Hvorfor må han få den? Kan han ikke heller få låne den når det trengs? Vi har en Ipad som er "min". Ungene får bytte på å låne den. Det betyr at jeg bestemmer over den og de må spør før de bruker den. Ser ingen grunn til at en toåring skal ha sin egen ipad. Han er for liten til å ta ansvar for den.

Anonymous poster hash: 3a8ac...ed0

Skrevet

Vi har et par iPader, tre iPhoneer, et par PCer.

Vi bruker etter behov. Det er kun jeg og mannen som har kodene for å komme på. Eldste vår går i 4.klasse.

Det blir så mye spilling, YouTube, og skitt om de får ubegrenset adgang.

Anonymous poster hash: 41350...363

Skrevet

Innafor...men ikke innafor å sitte med ipad i fanget i bil....kræsjer dere kan ipaden være "drapsvåpen"

Skrevet

Ikke innafor. Altfor ung! Får helt krampe av at ungene ikke kan aktiviseres med noe annet enn spill og tv nå til dags. Gjør det du ville gjort for 10 år siden.

Anonymous poster hash: 2ad8d...087

Skrevet

Ikke innafor. Altfor ung! Får helt krampe av at ungene ikke kan aktiviseres med noe annet enn spill og tv nå til dags. Gjør det du ville gjort for 10 år siden.

Når er du født, 1914?

Min bruker ipad...men ikke nødvendigvis meningsløse spill. Bokstav og tellespill, farger og former, rim og regler.

Synd du ikke har hørt om dette. Vi bruker det som et supplement til oss voksne, venner, egenlek osv.

Anonymous poster hash: cb451...2bf

Skrevet

Min 2-åring har to, kun fordi ingen andre bruker dem. Den ene brukes hjemme og den andre får han ha med når han skal til pappaen sin eller besteforeldre.

Anonymous poster hash: 8b571...12f
Skrevet

Når er du født, 1914?

Min bruker ipad...men ikke nødvendigvis meningsløse spill. Bokstav og tellespill, farger og former, rim og regler.

Synd du ikke har hørt om dette. Vi bruker det som et supplement til oss voksne, venner, egenlek osv.

Nei, er nok yngre enn som så. Eldste barnet mitt er 11 og vokste opp uten ipad som 2 åring. Lærte og finne på ting på egenhånd og! Ikke noe vits med ipad når de er så små. Ja, jeg har en 2 åring selv og han leker. Med fysiske leker. Lærer mye av det og

Skrevet

Alle mine tre har hatt egen iPad siden de var 18 mnd. Helt topp og veldig innafor. 😊

Anonymous poster hash: 25a2f...c52

Skrevet

Helt greit 2 års gave her var iPad.

Anonymous poster hash: 62b0c...698

Skrevet

Når er du født, 1914?

Nei, er nok yngre enn som så. Eldste barnet mitt er 11 og vokste opp uten ipad som 2 åring. Lærte og finne på ting på egenhånd og! Ikke noe vits med ipad når de er så små. Ja, jeg har en 2 åring selv og han leker. Med fysiske leker. Lærer mye av det og

Det ene trenger ikke utelukke det andre!!!

Skrevet

Jeg har fått beholde min gamle jobbipad og vurderer nå å gi den til gutten på 2 1/2 år. Han elsker å høre på musikk og spille fantorangen appen. Er det innenfor å la en to åring få iPad? Han skal selvfølgelig ikke få bruke den mye, men litt når vi kjører langt, om morgenen når han våkner veeeldig tidlig...Anonymous poster hash: fa9f0...66b

Innafor det Men ikke i bilen hversåsnill

Anonymous poster hash: 8cfec...064

Skrevet

Nei. En toåring skal ikke bruke iPad mer enn svært sporadisk. Det er IKKE innafor, spør hvilken lege eller forsker du vil!!!

Folk er i beste fall uopplyste, i verste fall idioter....

Skrevet

Nei! Gi han bøtte og spade eller noe annet. Små barn skal vel ikke sitte på en Ipad! Skremmende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...