Fjellblom Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Da er kroppen i rute igjen etter bruk av hormonspiral de siste årene. Kan du se om det blir noen baby på oss den nærmeste tiden? :-)
Tjohopp Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Da er kroppen i rute igjen etter bruk av hormonspiral de siste årene. Kan du se om det blir noen baby på oss den nærmeste tiden? :-) Om tre mnd ca. Jente.
Fjellblom Skrevet 6. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2015 Spennende! :-) Tusen takk for at du tok deg tid. Jeg har akkurat hatt eggløsning, så det blir spennende å se på en ti-tolv dager :-)
Fjellblom Skrevet 20. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2015 Du hadde rett! :-) Jeg har testet positivt<3 Ser du hva som kommer? :-)
Tjohopp Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Du hadde rett! :-) Jeg har testet positivt<3 Ser du hva som kommer? :-) Gratulerer så mye Fortsatt jente
Fjellblom Skrevet 23. november 2015 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2015 Tusen takk :-) Det blir spennende å se om det blir jente nr tre. Tusen takk for at du ser på oss! :-)
Fjellblom Skrevet 24. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2015 Vel, denne spiren klarte seg ikke fast, og i dag kom tr. Da er det bare å krysse fingrene og håpe på at den klorer seg fast senere💖
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå