Gå til innhold

Noen som kan se om jeg blir gravid snart? Har prøvd i 6år uten hell, er i gang med ivf nå.

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter 6 år uten noe som helst tegn til graviditet, har jeg nå begynt på behandling til ivf. Legen regnet med at første innsett vil skje i desember, jeg er så utrolig spent på om det er min tur da og om egget vil feste seg. Er det noen som kan se om det blir noe graviditet på meg?  :hjerter:  :nisse:

Fortsetter under...

Føler faktisk litt tvillinger?

Og guttefølelse.

Enten en gutt, eller tvillinger. Tror jeg!

Lykke til ❤️

Anonymous poster hash: 04dc8...411

Det blir nok ikke tvillinger da de bare setter inn et egg😊 men du ser/føler at det vil gå på første forsøk med assistert befruktning?❤️ Tusen takk for svar😄

Det blir nok ikke tvillinger da de bare setter inn et egg😊 men du ser/føler at det vil gå på første forsøk med assistert befruktning?❤️ Tusen takk for svar😄

Kan bli tvillinger av ett egg også ;)

Anonymous poster hash: 1ee73...211

Ja det er jo klart det går an, tenkte jo ikke så langt :legrine: . Husker bare legen sa vi setter kun inn et egg da tvillinger går under risiko graviditet. 

Blir veldig spennende å se da <3

Annonse

Jeg har ikke tvillingfølelse på deg. Men kjenner gutteenergi. 

Tusen takk for svar :) Kjenner du om det vil gå på første forsøk som er i desember? <3

Jeg har ikke tvillingfølelse på deg. Men kjenner gutteenergi. 

Tusen takk for svar :) Kjenner du om det vil gå på første forsøk som er i desember? <3

Det tror jeg det gjør :) Lykke til!!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...