Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 I tennene/tannkjøttet? Anonymous poster hash: 73b8e...9a0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Muskelspenninger i kjeve/nakkemuskler. Noen flåttbårne sykdommer... bakteriene trives i kjeven, spesielt om man har rotfyllinger. Overførte smerter fra andre steder. Tja, det jeg kom på i farta... håper du finner ut av det. Anonymous poster hash: 193b1...a2d
geitemarken Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg får jævlig vondt i tannhalsene mine. Tannkjøttet har trekt seg tilbake fordi jeg har pusset for hardt opp gjennom tidene. Kjennes ut som jeg har hull. For å avhjelpe situasjonen pensler jeg de nakne tannhalsene hos tannlegen med ett eller annet og så må jeg skylle med fluor, bruke myk tannbørste og en spesiell tannkrem kjøpt på apoteket. Du bør få en tannlege til å finne ut hva det er i ditt tilfelle og så får den komme med råd og anbefalinger.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Bihulene ligger jo ganske nære røttene til tennene i overkjeven. Så er de fulle er snadder kan det føles som det er tennene som krangler sa tannlegen min. Anonymous poster hash: f9f42...888
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg har noen tenner med porøs emalje, så får noe fryktelige isninger og etterhvert verk i de. Pleier å dra til tannlegen og så pensler de på noe flytende som tetter igjen emaljen. Gjør vel dette ca hvert halvannet år. Ta en tur til tannlegen din og fortell hvordan det kjennes, så kan de sikkert hjelpe deg. Anonymous poster hash: 66e42...e62
TPK Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Blottede tannhalser. Gå til tannlegen! De kan pensle på noe greier, og du får råd om hva du kan gjøre for å forebygge.
Gjest Antarctica Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Jeg får jævlig vondt i tannhalsene mine. Tannkjøttet har trekt seg tilbake fordi jeg har pusset for hardt opp gjennom tidene. Kjennes ut som jeg har hull. For å avhjelpe situasjonen pensler jeg de nakne tannhalsene hos tannlegen med ett eller annet og så må jeg skylle med fluor, bruke myk tannbørste og en spesiell tannkrem kjøpt på apoteket. Du bør få en tannlege til å finne ut hva det er i ditt tilfelle og så får den komme med råd og anbefalinger. Samme her. En pest og en plage.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Plastfyllinger kan faktisk gjøre vondt. Anonymous poster hash: a0605...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå