Gå til innhold

Finner ikke liftgardin til vinduet mitt som er 115 cm... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet mange liftgardiner, men ingen i 115 cm, og svært få i 110 cm. Har ønsket meg liftgardiner på stua lenge, men ser ut som jeg må gi opp håpet... På en interiørbutikk i byen skulle de ha 2000,- for å sy en gardin :( Klarer ikke å sy selv heller... Er 110/115 virkelig så spesielle mål?!

Anonymous poster hash: 16b88...075
Skrevet

Det er jo griseenkelt å sy. 

Ikke skjønner jeg hvor du har lett heller. Googlet liftgardin 120 og fikk bøtter med treff. Feks fra Ellos og Princess. 

Skrevet

Men 120 går jo ikke inni vinduet. Vil ha dem inni vinduet, ikke utenpå listen.. synes ikke det er noe fint :(

Skrevet

Google liftgardin 110 da. Fortsatt mange treff. 

Skrevet

Du kan spesialbestille.

Jeg bestilte på mål hos Princesses. Valgte oppheng, type, stoff osv.

Anonymous poster hash: 5f457...6bb

Skrevet

Takk for tips :) Jeg skal høre med dem på princess neste gang jeg er i byen. Kunne ønske jeg kunne å sy selv :)

Skrevet

Jeg fant noen fine på kid. Eller var de 100...? Hmm.

Anonymous poster hash: 263cb...95e

Skrevet

Men å sy liftgardin er bare rettsøm. Så kjøper du bånd/ringer og snor. Latterlig enkelt. 

Skrevet

Stoff og stil syr liftgardiner til en rimelig penge. De har en kalkulator hvor du legger inn hvilket stoff du vil ha, type gardin og lengde/bredde. Jeg tastet inn et vilkårlig stoff, liftgardin, 115cm bredde, 160cm lengde og fikk da opp en pris på stoff på ca 70kr og sømpris på ca 330kr. Totalt ca 400 :) i tillegg kommer stang og beslag.

Anonymous poster hash: 94c94...2f0

Skrevet

Har sjekket stoff og stil også, men da må jeg fysisk dra til butikken. Nærmeste stoff og stil er 40 mil unna... Litt for langt:)

Kid har ikke 110 cm bredde...

er det virkelig så lett å sy liftgardiner? Kanskje mamma kan hjelpe meg, hun har iallfall symaskin :) skal snuse litt mer om dette på nett i morgen, for nå har jeg kastet bort hele kvelden på noe som ikke finnes...

HI

Skrevet

Kirsch har 110cm bredde. Mener at byggmakker, skeidar og obs selger gardiner fra kirsch ihvertfall.

Anonymous poster hash: 94c94...2f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...