Gå til innhold

Hva synes dere om denne jakken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha ny vinterjakke og ettersom jeg ikke er så glad i lange jakker, så tror jeg denne falt i smak :)

Vil ha boblejakker men ikke type Bergans det blir for stort, føler meg oppblåst i slik type jakke.

Og den skal så vidt gå litt over rumpa, men trenger ikke.

Hva tenker dere om denne?

http://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/svea/jakker-2/serena-jacket-navy-60

Anonymous poster hash: 93b2d...745

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den så jo egentlig fin ut, men skjønner ikke helt poenget med at modellen har på seg en jakke som virker alt for liten til henne? Får litt feil inntrykk da....

Skrevet

Den så jo egentlig fin ut, men skjønner ikke helt poenget med at modellen har på seg en jakke som virker alt for liten til henne? Får litt feil inntrykk da....

For liten? Hm...

Skrevet

For liten? Hm...

Jeg synes den så veldig kort ut på armene, samt at den satt feil i livet. Men det er bare min mening :-)

Skrevet

For liten? Hm...Anonymous poster hash: 93b2d...745
Jeg synes den så veldig kort ut på armene, samt at den satt feil i livet. Men det er bare min mening :-)

Selvfølgelig :)

For meg ser det ut som dro den litt opp på armene.

Men ellers var den ikke noe fin på henne, trykte på "video" og hun så stakkarslig ut i den.

Men det gjør vel de fleste modeller ;)

Skrevet

For liten? Hm...

Dem er jo kjempekort i armene

Anonymous poster hash: 3d95f...bb1

Skrevet

For liten? Hm...Anonymous poster hash: 93b2d...745

Dem er jo kjempekort i armene Anonymous poster hash: 3d95f...bb1

Modellen har jo dratt den litt opp i armene.

Skrevet

Fin jakke, vil tro den blir mer kledelig på deg en modellen. Den kledde henne ikke, hun burde hatt jakke som var litt lengre i livet eller en litt annen fasong. 

Skrevet

Vil du ikke ha en litt varmere jakke som vinterjakke? Ville gått for noe lignende, men med fyll av din og fjær!

Anonymous poster hash: 3c62a...7b4

Skrevet

Den var kjepefin!!!

Den Ano 7b4 linker til var IKKE fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...