Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Må ha ny vinterjakke og ettersom jeg ikke er så glad i lange jakker, så tror jeg denne falt i smak Vil ha boblejakker men ikke type Bergans det blir for stort, føler meg oppblåst i slik type jakke. Og den skal så vidt gå litt over rumpa, men trenger ikke. Hva tenker dere om denne? http://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/svea/jakker-2/serena-jacket-navy-60 Anonymous poster hash: 93b2d...745
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Den så jo egentlig fin ut, men skjønner ikke helt poenget med at modellen har på seg en jakke som virker alt for liten til henne? Får litt feil inntrykk da....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Den så jo egentlig fin ut, men skjønner ikke helt poenget med at modellen har på seg en jakke som virker alt for liten til henne? Får litt feil inntrykk da.... For liten? Hm... Anonymous poster hash: 93b2d...745
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 Den så jo egentlig fin ut, men skjønner ikke helt poenget med at modellen har på seg en jakke som virker alt for liten til henne? Får litt feil inntrykk da.... For liten? Hm... Anonymous poster hash: 93b2d...745 Jeg synes den så veldig kort ut på armene, samt at den satt feil i livet. Men det er bare min mening :-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 Den så jo egentlig fin ut, men skjønner ikke helt poenget med at modellen har på seg en jakke som virker alt for liten til henne? Får litt feil inntrykk da....For liten? Hm...Anonymous poster hash: 93b2d...745 Jeg synes den så veldig kort ut på armene, samt at den satt feil i livet. Men det er bare min mening :-) Selvfølgelig For meg ser det ut som dro den litt opp på armene. Men ellers var den ikke noe fin på henne, trykte på "video" og hun så stakkarslig ut i den. Men det gjør vel de fleste modeller Anonymous poster hash: 93b2d...745
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #6 Skrevet 30. oktober 2015 Den så jo egentlig fin ut, men skjønner ikke helt poenget med at modellen har på seg en jakke som virker alt for liten til henne? Får litt feil inntrykk da.... For liten? Hm... Anonymous poster hash: 93b2d...745 Jeg synes den så veldig kort ut på armene, samt at den satt feil i livet. Men det er bare min mening :-) Dem er jo kjempekort i armene Anonymous poster hash: 3d95f...bb1
Selma_ Skrevet 30. oktober 2015 #7 Skrevet 30. oktober 2015 Den så jo egentlig fin ut, men skjønner ikke helt poenget med at modellen har på seg en jakke som virker alt for liten til henne? Får litt feil inntrykk da....For liten? Hm...Anonymous poster hash: 93b2d...745 Jeg synes den så veldig kort ut på armene, samt at den satt feil i livet. Men det er bare min mening :-) Dem er jo kjempekort i armene Anonymous poster hash: 3d95f...bb1 Modellen har jo dratt den litt opp i armene.
Elsker livet Skrevet 30. oktober 2015 #8 Skrevet 30. oktober 2015 Fin jakke, vil tro den blir mer kledelig på deg en modellen. Den kledde henne ikke, hun burde hatt jakke som var litt lengre i livet eller en litt annen fasong.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #9 Skrevet 30. oktober 2015 Vil du ikke ha en litt varmere jakke som vinterjakke? Ville gått for noe lignende, men med fyll av din og fjær! Anonymous poster hash: 3c62a...7b4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #10 Skrevet 30. oktober 2015 Hva med denne: http://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/rockn-blue/kåper-1/beam-mid-down-jacket-0635-khaki Anonymous poster hash: 3c62a...7b4
Tro smo konosoro Skrevet 30. oktober 2015 #11 Skrevet 30. oktober 2015 Den var kjepefin!!! Den Ano 7b4 linker til var IKKE fin.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #12 Skrevet 30. oktober 2015 Hva med denne: http://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/rockn-blue/kåper-1/beam-mid-down-jacket-0635-khakiAnonymous poster hash: 3c62a...7b4 Uff nei, den var ikke noe fin. Hi Anonymous poster hash: 93b2d...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå