Gå til innhold

Ikke invitert på haloweenfest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min kom hjem veldig lei seg i dag. Viste seg at en venninne i klassen skal ha haloweenfest og har bedt 7 av 10 jenter i klassen. Jentene som er bedt er de datteren min leker mest med på skolen.

Vi er bedt et annet sted, så hadde ikke hatt anledning til å komme uansett, men datteren min føler veldig på å bli utestengt.

Kanskje ikke samme regler på haloween som bursdag, men syns allikevel de kunne tenkt litt her. Ville dere tatt det opp med foreldrene ?

Anonymous poster hash: 8743d...695

Fortsetter under...

Skrevet

Ta det opp mee dem. På en hyggelig måte spør du om det var en glipp eller meninga å invitere 7/10 og at din jente er lei seg for dette

Anonymous poster hash: b04ea...751

Skrevet

Korttenkt av de som inviterer, men jeg hadde aldri i verden tatt opp noe sånt med foreldre til de i klassen...!!! La det fare og hev dere over det og ta det heller opp som et tema på foreldremøte. Ikke ang den konkrete festen, men mer generelt.

Anonymous poster hash: 9c781...ea4

Skrevet

Det var en lugnende sak i klassen til ett av mine barn. Mitt barn var en av de som ikke var invitert. Hun brydde seg ikke, for hun hadde planer uansett. Ett av de andre barna som ikke ble invitert ble veldig lei seg, de hadde planer men den invitasjonen var sår å ikke få. Moren snakket med foreldrene i etterkant. Det viste seg at ungene hadde snakket mye på skolen om hvem som skulle hva, og de barnet hennes hadde ett inntrykk av hadde veldig faste planer inviterte de ikke, slik at barna ikke fikk dårlig samvittighet for å ikke komme, eller at de måtte endre planene.

Så litt gjennomtenkt, men på en annen måte ikke så gjennomtenkt. De beklaget og året etter kom en invitasjon som hadd elitt annen ordtekst og var til alle. :til alle som ikke har noen planer på Halloween. Garasjen vår er for dagen omgjort til ett spøkelseshus og døren er åpen for de som har anledning til å komme.

Anonymous poster hash: c7f1d...886

Skrevet

Sannsynligvis fordi moren ikke kan stave halloween...

Anonymous poster hash: 88b07...2e1

Skrevet

Kjipt for de andre to jentene som ikke er invitert og som kanskje må sitte hjemme alene. Dere skal jo ut på noe

Anonymous poster hash: 8fad5...a05

Annonse

Skrevet

Opplevde ett år at det var halloweenfest, og at 12 av 15 gutter var invitert dit. Det var utrolig sårt for gutten min som var en av de tre.

Jeg ringte til foreldrene, tilbydde hjelp med mat, rydding og annen hjelp, så ble det ordnings for alle 15.

Vi bor også ett godt stykke unna, men jeg satte meg i bilen, og på slep hadde jeg en 3-uker gammel baby.

Ingen skal være utenfor på Halloween! Ha øynene åpne for alle, og ha alltid en ekstra plass eller to i tilfelle.

Anonymous poster hash: 6543c...292

Skrevet

Mulig dattra di har fortalt ho skal ein annan plass , derfor har ho ikke blitt invitert?

Du får arrangere neste år sjøl å invitere alle;)

Anonymous poster hash: d3dca...518

Skrevet

Opplevde ett år at det var halloweenfest, og at 12 av 15 gutter var invitert dit. Det var utrolig sårt for gutten min som var en av de tre.

Jeg ringte til foreldrene, tilbydde hjelp med mat, rydding og annen hjelp, så ble det ordnings for alle 15.

Vi bor også ett godt stykke unna, men jeg satte meg i bilen, og på slep hadde jeg en 3-uker gammel baby.

Ingen skal være utenfor på Halloween! Ha øynene åpne for alle, og ha alltid en ekstra plass eller to i tilfelle.

Kan legge til at guttene ikke ville gå på dørene når så mange var sammen, så vi lagde 15 fargelapper i tre forskjellige farger og lot de trekke fra en boks. De med samme farge gikk sammen, og de tre gruppene gikk i hver sin retning før de samlet seg igjen. Helt topp egentlig 😊

Skrevet

Mulig dattra di har fortalt ho skal ein annan plass , derfor har ho ikke blitt invitert?

Du får arrangere neste år sjøl å invitere alle;)

Anonymous poster hash: d3dca...518

Gjorde det i fjor så hadde ikke tenkt å påta meg det i år også 😊 Vi fant på noe annet etter at vi hørte om denne festen.

Vi har nettverk utenom skolen også så for oss er det ikke så ille, hadde vært veldig kjipt i motsatt fall

Skrevet

Sannsynligvis fordi moren ikke kan stave halloween...

Anonymous poster hash: 88b07...2e1

Takk for svar, er nok årsaken 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...