Gå til innhold

Reisesyketabletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gitt barn det? Postafen?

Hvordan reagerte de på medisinen og slapp dere reisesyke?

Anonymous poster hash: b1181...cf7

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke merket noe på dem, bortsett fra at de ikke blir kvalme.

Anonymous poster hash: ae9c9...707

Skrevet

Jeg husker bare da jeg måtte ta reisesyketabletter da jeg var lita. Reiste ofte med et annet barn som var veldig reisesyk, så hver gang det barnet var med måtte også jeg ta (forstå det den som kan). Jeg var aldri reisesyk bortsett fra de gangene jeg fikk reisesyketabletter.

Som voksen har jeg funnet ut at jeg ikke tåler dem - og legen sa at når man ikke tåler dem så blir man mye mer reisesyk enn man ville blitt uten. Ja, det har jeg jo visst...

Anonymous poster hash: c1407...3e7
Skrevet

Gir til min på 2,5 år. 1/4 tablett. Har bare gitt hvis vi skal kjøre langt (over 2 timer) og sove i bilen endel av strekket. Funker fint. Ble litt trøttere enn vanlig ellers ingen endring. Har ikke blitt bilsyk med dem

Skrevet

Vil anbefale Marzine (sjekk aldersgrense på den). Blir ikke sløv og trøtt av den slik som Postafen. Jeg blir veldig lett bilsyk/reisesyk og har brukt Marzine siden jeg var lita.

Anonymous poster hash: d4a3a...f62
Skrevet

Jeg tar det faktisk ny og ne når jeg er kjempe sliten og overtrøtt. Altså når jeg ikke klarer å sove fordi jeg er overtrøtt eller bare når jeg vil sove veldig godt så tar jeg en slik tablett. Marzine eller hva den enn heter. Finns to typer da, fra 12 timer eller no jeg har den opp til 6 timer. Men altså jeg har tatt de bare 3 ganger.. Men broren min tar de siden han blir bil syk de fungerer veldig bra på han. Om han ikke tar det så er bilen full av spy

Anonymous poster hash: 8e569...2c2

Annonse

Skrevet

Vil anbefale Marzine (sjekk aldersgrense på den). Blir ikke sløv og trøtt av den slik som Postafen. Jeg blir veldig lett bilsyk/reisesyk og har brukt Marzine siden jeg var lita.

Anonymous poster hash: d4a3a...f62

Ikke alle reagerer likt på tablettene, man kan bli trøtte av begge !!!! Forskjellen på de er virkestoff og hvor lenge de virker. Er og 12 års aldersgrense på Marzine. Til barn er det best med de armbånda og regulere kosten (helst ikke melk og ikke være hverken sulten eller skikkelig mett...

Anonymous poster hash: e3275...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...