Gå til innhold

Forslag til selskapsleker/konkurranser? :) Vi må ha noe morsomt på julebordet :)

Anbefalte innlegg

Vi har alltid noen leker eller konkurranser på jobbfestene, men jeg vil gjerne innføre/prøve nye :) Vi er mellom 20 og 30 stykker :)

Så er det noen som har noen gode eller morsomme forslag? :) 

Anonymous poster hash: 4854e...4e6

Fortsetter under...

Stolleken med oppgave, feks musikken spiller og før man kan sette seg sier den som styrer musikken hva man skal hente ( kommer ann på hvilket lokale man er i da, må være ting det er flere av, feks skje, binders, post it lapp, osv... Tar litt av om man jobber med folk med konkuranseinstinkt.

Anonymous poster hash: 2b974...449

Men husk å gi beskjed om at det er leker i innbydelsen, hater leker og hadde da blitt hjemme :-)

Anonymous poster hash: 095ea...c8b

Jeg og, hater det når man blir tvunget med.

Anonymous poster hash: af19d...421

Hehe, jeg vet at mange syns slikt er kleint, syns også det vanligvis. Saken er som Jeg sier i hi er at vi pleier å ha leker, så da må dere liksom bare regne med at folk vet hva de går til. Så hva er greien med å svare på noe jeg ikke spør om?

Anonymous poster hash: 4854e...4e6

Annonse

fire deltakere- to som bidrar med hår, og to som bidrar med fingerferdighet. Utstyr: to pakker med klesklyper. Hvilken person klarer å feste flest mulig klesklyper i håret på annen. Slo an som bare det. Kan være lurt å velge en mann til å få klesklyper i håret da... ikke alle damer som liker det på julebord :)  

Anonymous poster hash: f7071...8ae

fire deltakere- to som bidrar med hår, og to som bidrar med fingerferdighet. Utstyr: to pakker med klesklyper. Hvilken person klarer å feste flest mulig klesklyper i håret på annen. Slo an som bare det. Kan være lurt å velge en mann til å få klesklyper i håret da... ikke alle damer som liker det på julebord :)

Anonymous poster hash: f7071...8ae

Herregud.

Anonymous poster hash: 9bab9...b66

Vi har pleid å ha skostafett. Alle tar av seg skoene og legger de i en haug, og stiller seg deretter opp i to rekker. Så er det om å gjøre å finne skoene sine og ta de på, før man springer tilbake til nestemann i køen. Veldig artig når konkurranseinstinktet er på plass :-D Jeg er ikke for at man skal tvinges til å delta på leker, men det kan være utrolig morsomt å leke seg litt :-)

Anonymous poster hash: 31e9c...51c

"Alle som ... Reiser seg"

Feks:

"alle som synes de selv er pene reiser seg"

"Alle som fant kjæresten på nettet reiser seg"

"Alle som har fått fartsbot reiser seg"

Osv

Gjerne ha tekst på powerpoint med noen festlige bilder, men en som leder leken med mikrofon.. Bør gjøres litt seint 😉 Og gjerne etter noen glass vin.. Blir alltid mye latter og flaue opplevelser 🙊

Anonymous poster hash: 19b0b...26c

Annonse

Hva med at alle menn legger en eiendel i en hatt. .Så må damene trekke en hver, og så må de ha sex med den mannen i løpet av kvelden. Det må være den beste selskapsleken. Alt annet er bare ultrateit, kleint og grusomt. Opplys for all dei i invitasjonen om at dere skal drive med sånt tull, sånn at alle normale mennesker har sjanse til å finne på noe annet den kvelden. 

Anonymous poster hash: f2713...231

4 personer - delt i to "lag". To personer sitter ved siden av hverandre ved hvert sitt bord. De hendene som er inntil hverandre skal de ha under bordet og skal ikke bruke disse.

Det betyr at de har en hånd hver til bruk, og her gjelder det å samarbeide! (Den ene har venstrehånden, dena dre sin høyrehånd)

Så får de utdelt en pakke med tre kinder egg. De skal så spise opp sjokoladen og bygge opp det som er inne i kinder egget, altså tre overasskelser og tre kinder sjokolader.

Hvem av de to parene som klarer det raskest har vunnet, husk å ta tiden!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...