Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg begynner altså å føle meg så himla gammaldags, har noen bilder som jeg vil kopiere opp men kollegaene mine på jobben sier at de må jeg scanne inn for å få kopiert? Jeg ønsker å gå i en fysisk fotobutikk men så googlet jeg fotoknudsen og det sto 100 % nettbasert.. Noen som vet? Anonymous poster hash: 912d4...dea
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Elite foto har en butikk i byen her. Anonymous poster hash: cfc82...f82
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Sponland i Ålesund, sånn for å ta et eksempel. Vanskelig å hjelpe noe mer når du ikke oppgir nærmere hvor det kan være aktuelt for deg å få dette gjort, Norge er et langtstrakt land. Anonymous poster hash: 6ece8...e5f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Det finnes sånne fotobutikker enda, det er en her jeg bor som gjør sånt. Hvis du sier hvor i Norge du bor, så kanskje noen kan hjelpe deg litt mer konkret. Anonymous poster hash: bf809...377
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå