Gå til innhold

Hvordan skal dere fortelle om graviditeten? :)

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 6+5 men har allerede begynt å tenke på hvordan vi skal annonsere graviditeten :wub:

Forrige gang så fortalte vi foreldrene våres det på morsdagen i 2013 ved at vi puttet et par babytøfler i en hjerteforma eske med en lapp hvor det stod:

Hei bestemor og bestefar. Kan dere passe på tøflene mine så jeg ikke fryser på tottene når jeg kommer i oktober? :hjerte:

På FB la vi kun ut et bilde med skoa våres + skoa til baby og termindato.

Nå har vi allerede fortalt det til besteforeldrene men jeg tenkte litt på hvordan vi skal si det til resten av familien og venner. Er jo 12 uker på vei helt i starten av desember og siden vi sender ut julekort hvert år så tenkte jeg at det kunne vært koselig å fortalt det på årets julekort :nisse:

F.eks et bilde av storebror med et skilt hvor det står:

Enebarn utgår juni 2016, elller noe morsomt :hjerter:

Andre som har tenkt på noen fine måter å fortelle de gode nyhetene på? :gravid:

Fortsetter under...

Vi har allerede fortalt det til nærmeste familie😁 men tok på jenta mi en t-skjorte som det sto "storesøster" på😊 min mor så det med engang, men svigers la ikke merke til den!😂 så gubben måtte kremte litt og spørre hva de syntes om den nye t-skjorta!😁

Fortalte gubben om graviditeten med å ta ett bildet av huset og photoshoppe på storken. han ble lang i maska for å si det sånn haha.

til familie tenker vi å gjøre som nevnt over her, sette på yngste tskjorte som står " i´m going to be a big sister" og til venner har jeg en tskjorte som står "loading baby" på. men hadde vært moro med noe kreativ til fjasboka. "bolle i ovnen" er litt oppbukt. lyst på noe krativt.

Anonymous poster hash: 5e2a1...935

Sist jeg avslørte nyheten på facebook skrev jeg at vi hadde fått en leieboer frem til november. Statusen ble lagt ut rett etter vi hadde kjøpt oss leilighet, så noen trodde vi hadde leid ut deler av leiligheten :P 

Anonymous poster hash: 9986a...b87

Sist jeg avslørte nyheten på facebook skrev jeg at vi hadde fått en leieboer frem til november. Statusen ble lagt ut rett etter vi hadde kjøpt oss leilighet, så noen trodde vi hadde leid ut deler av leiligheten :P

Anonymous poster hash: 9986a...b87

Hehe den var god :P

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...