Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Del Skrevet 28. oktober 2015 Eller holder det rett og slett at jeg skriver?😊 Jeg har ikke lyst å legge ut datoene, for da er vi (muligens) så lett gjenkjennelige, og vil helst at ingen skal vite noe før vi er gravide Vi prøver ikke enda, for jeg har spiral, men tenker på å ta ut denne. Men, jeg (ikke han) har barn fra før som begynner å bli store, så jeg er usikker, men innerst inne vil jeg Jeg vet ikke hvor mye som kan sees uten mer informasjon. Men det jeg lurer på er vel egentlig om vi i det hele tatt kan få, evt kjønn (som ikke er viktig, jeg er bare så himla nysgjerrig) Og om dette forholdet varer Anonymous poster hash: 2a9ab...644 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144243679-trenger-dere-f%C3%B8dselsdatoene-v%C3%A5re-for-%C3%A5-kunne-se-noe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Del Skrevet 29. oktober 2015 Eller holder det rett og slett at jeg skriver? Jeg har ikke lyst å legge ut datoene, for da er vi (muligens) så lett gjenkjennelige, og vil helst at ingen skal vite noe før vi er gravide Vi prøver ikke enda, for jeg har spiral, men tenker på å ta ut denne. Men, jeg (ikke han) har barn fra før som begynner å bli store, så jeg er usikker, men innerst inne vil jeg Jeg vet ikke hvor mye som kan sees uten mer informasjon. Men det jeg lurer på er vel egentlig om vi i det hele tatt kan få, evt kjønn (som ikke er viktig, jeg er bare så himla nysgjerrig) Og om dette forholdet varer Anonymous poster hash: 2a9ab...644 Jeg får opp at du blir gravid veldig veldig fort Jeg kjenner sterke jenteenergier. Men det kan enten bety at du har jenter fra før. Eller at du blir gravid med en jente. For jeg har følelsen av en liten gutt også. Anonymous poster hash: aec63...472 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144243679-trenger-dere-f%C3%B8dselsdatoene-v%C3%A5re-for-%C3%A5-kunne-se-noe/#findComment-147524648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Del Skrevet 29. oktober 2015 Eller holder det rett og slett at jeg skriver? Jeg har ikke lyst å legge ut datoene, for da er vi (muligens) så lett gjenkjennelige, og vil helst at ingen skal vite noe før vi er gravide Vi prøver ikke enda, for jeg har spiral, men tenker på å ta ut denne. Men, jeg (ikke han) har barn fra før som begynner å bli store, så jeg er usikker, men innerst inne vil jeg Jeg vet ikke hvor mye som kan sees uten mer informasjon. Men det jeg lurer på er vel egentlig om vi i det hele tatt kan få, evt kjønn (som ikke er viktig, jeg er bare så himla nysgjerrig) Og om dette forholdet varer Anonymous poster hash: 2a9ab...644 Jeg får opp at du blir gravid veldig veldig fort Jeg kjenner sterke jenteenergier. Men det kan enten bety at du har jenter fra før. Eller at du blir gravid med en jente. For jeg har følelsen av en liten gutt også. Anonymous poster hash: aec63...472 Tusen takk for svar! Spennende Jeg har både gutt og jente fra før, så mulig det er disse to du ser? Den minste er gutt Anonymous poster hash: 2a9ab...644 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144243679-trenger-dere-f%C3%B8dselsdatoene-v%C3%A5re-for-%C3%A5-kunne-se-noe/#findComment-147524795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjohopp Skrevet 29. oktober 2015 #4 Del Skrevet 29. oktober 2015 Eller holder det rett og slett at jeg skriver? Jeg har ikke lyst å legge ut datoene, for da er vi (muligens) så lett gjenkjennelige, og vil helst at ingen skal vite noe før vi er gravide Vi prøver ikke enda, for jeg har spiral, men tenker på å ta ut denne. Men, jeg (ikke han) har barn fra før som begynner å bli store, så jeg er usikker, men innerst inne vil jeg Jeg vet ikke hvor mye som kan sees uten mer informasjon. Men det jeg lurer på er vel egentlig om vi i det hele tatt kan få, evt kjønn (som ikke er viktig, jeg er bare så himla nysgjerrig) Og om dette forholdet varer Anonymous poster hash: 2a9ab...644 Jeg får opp at du blir gravid veldig veldig fort Jeg kjenner sterke jenteenergier. Men det kan enten bety at du har jenter fra før. Eller at du blir gravid med en jente. For jeg har følelsen av en liten gutt også. Anonymous poster hash: aec63...472 Tusen takk for svar! Spennende Jeg har både gutt og jente fra før, så mulig det er disse to du ser? Den minste er gutt Anonymous poster hash: 2a9ab...644 Siden jeg kjente jente så godt. Tror jeg neste blir jente. Men så kommer tvilen. Så jeg vet rett og slett ikke. Jeg kjenner veldig sterk jenteenergi. Men det er en gutt her også. Det kom ikke noe fornuftig utav dette Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144243679-trenger-dere-f%C3%B8dselsdatoene-v%C3%A5re-for-%C3%A5-kunne-se-noe/#findComment-147524896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Del Skrevet 29. oktober 2015 Eller holder det rett og slett at jeg skriver? Jeg har ikke lyst å legge ut datoene, for da er vi (muligens) så lett gjenkjennelige, og vil helst at ingen skal vite noe før vi er gravide Vi prøver ikke enda, for jeg har spiral, men tenker på å ta ut denne. Men, jeg (ikke han) har barn fra før som begynner å bli store, så jeg er usikker, men innerst inne vil jeg Jeg vet ikke hvor mye som kan sees uten mer informasjon. Men det jeg lurer på er vel egentlig om vi i det hele tatt kan få, evt kjønn (som ikke er viktig, jeg er bare så himla nysgjerrig) Og om dette forholdet varer Anonymous poster hash: 2a9ab...644 Jeg får opp at du blir gravid veldig veldig fort Jeg kjenner sterke jenteenergier. Men det kan enten bety at du har jenter fra før. Eller at du blir gravid med en jente. For jeg har følelsen av en liten gutt også. Anonymous poster hash: aec63...472 Tusen takk for svar! Spennende Jeg har både gutt og jente fra før, så mulig det er disse to du ser? Den minste er gutt Anonymous poster hash: 2a9ab...644 Siden jeg kjente jente så godt. Tror jeg neste blir jente. Men så kommer tvilen. Så jeg vet rett og slett ikke. Jeg kjenner veldig sterk jenteenergi. Men det er en gutt her også. Det kom ikke noe fornuftig utav dette Kanskje det blir tvillinger? 😱😍 Anonymous poster hash: 2a9ab...644 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144243679-trenger-dere-f%C3%B8dselsdatoene-v%C3%A5re-for-%C3%A5-kunne-se-noe/#findComment-147524939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå