Gå til innhold

abort i uke 11? Hjeeeelp!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått tid for en abort neste uke men fremdeles usikker på om jeg vil dette. Nå har jeg plöyet gamle tråder her for å få mer info, ser at det står så mye forskjellig.... Det blir antagelig medisinsk abort. Hvordan er det å gjöre dette i uke 11 (sånn ca)? Noen skriver at det det er som å föde ut et foster, andre skriver at det bare er litt blödninger. kan det virkelig väre så forskjellig? Vet ikke om jeg klarer dette psykisk.... Hvor gjör man dette, er det på födeavdelingen? Bare den tanken skremmer meg, da jeg har 3 barn fra för og tror det mentalt vil väre et problem å gå inn de dörene uten å ha et barn med tilbake....

Er veldig takknemlig for svar!

Anonymous poster hash: 9a213...dbf
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har fått tid for en abort neste uke men fremdeles usikker på om jeg vil dette. Nå har jeg plöyet gamle tråder her for å få mer info, ser at det står så mye forskjellig.... Det blir antagelig medisinsk abort. Hvordan er det å gjöre dette i uke 11 (sånn ca)? Noen skriver at det det er som å föde ut et foster, andre skriver at det bare er litt blödninger. kan det virkelig väre så forskjellig? Vet ikke om jeg klarer dette psykisk.... Hvor gjör man dette, er det på födeavdelingen? Bare den tanken skremmer meg, da jeg har 3 barn fra för og tror det mentalt vil väre et problem å gå inn de dörene uten å ha et barn med tilbake....

Er veldig takknemlig for svar!

Hei!

Hvordan har det gått med deg?? 

Har selv tatt abort....

Hei!

For meg fikk livet en brå vending kan mansi. Vi var inne på ultralyd for en uke siden for å gjennomføre en abort. Jeg ville ikke, men fulgte min manns ønske, kort fortalt. Så bad jeg om å få se på skjermen og dabrøt han i hop og sa at dette gjør vi ikke! Det er jo vårt barn! Så så fort kan det altså snu. Jeg er fremdeles litt i sjokk og det tar tid å komme over den vonde periden jeg har hatt, men alt ialt tror jeg vi får en bra avslutning på dette.

Hvdordan går det for deg etter aborten? Denne prosessen jeg har gått igjennom nå som nesten blei en abort, har virkelig fått meg til å forstå hvor utrolig vanskelig det må være for de som går hele veien, enten det er selvvalgt abort eller ei. Sender deg en stor klem!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...