Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 og med hva eventuelt? Hvordan? Fortell Anonymous poster hash: 458af...837
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Ja, skjærer ut gresskarlykt og brenner t-lys inni. Anonymous poster hash: e550f...0e8
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Ja. Har gravsteiner, hodeskalle, skjelett og gresskarlykter. Og et søtt dørskilt. Ikke noe blod og gørr. Anonymous poster hash: e8276...923
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Ja, jeg pyntet masse 😃 Spindelvev på hekken Gresskar lykter Edderkopper To store skjeletter som sitter på hver sin stol Gravstøtter Hodeskjeletter Avkappede fingere Mus Dørklinke som sier there is nobody here mooohahaha I fjor tok ene naboen min bilde å sendte til sin mor i India for hun syns det var så kult og gjennomført 😊 Gleder meg til å pynte på fredag.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Neh, kjøper inn godis hvis jeg ikke er på fødestua, det får holde Anonymous poster hash: c9717...522
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Nei, her blir porten stengt, utelyset slått av og ingen unger er velkommen for å tigge gotteri! Anonymous poster hash: a5e71...0dc
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #7 Skrevet 28. oktober 2015 Nei, her blir porten stengt, utelyset slått av og ingen unger er velkommen for å tigge gotteri! Anonymous poster hash: a5e71...0dc Hyggelig! Banner på at barnen dine kun bruker ull, aldri har vært på hverken mcdonalds eller chartertur? Anonymous poster hash: 80137...cd4
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #8 Skrevet 28. oktober 2015 Vi bor i gokk, og får aldri noen på døra her. Men hadde vi bodd sentralt hadde jeg kommet til å pyntet litt med lykter og sånt. Har vært helt anti Halloween, men har nå akseptert det. Synes det er litt koselig med litt utkledning og moro i høstmørket! Ser hvor gøy det er for barna, og så lenge alle oppfører seg og ikke kaster egg på vinduer o.l. er det bare hyggelig. De som ikke liker det får skru av lyset, sette lapp på døra, eller tåle at det ringer på noen ganger en dag i året Anonymous poster hash: 77ea8...16f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #9 Skrevet 28. oktober 2015 Ja, jeg pyntet masse Spindelvev på hekken Gresskar lykter Edderkopper To store skjeletter som sitter på hver sin stol Gravstøtter Hodeskjeletter Avkappede fingere Mus Dørklinke som sier there is nobody here mooohahaha I fjor tok ene naboen min bilde å sendte til sin mor i India for hun syns det var så kult og gjennomført Gleder meg til å pynte på fredag. Du får vente til lørdag. Det er kun lørdag kveld det feires Halloween, det vil si alltid 31. oktober. Anonymous poster hash: 11784...6d2
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #10 Skrevet 28. oktober 2015 Nei. Barna går knask eller knep, men vi ferier ikke Halloween ellers, altså vi har ikke noe pynt elelr lager noe ut av det. Anonymous poster hash: 7318a...ed7
Rosepus™ Skrevet 28. oktober 2015 #11 Skrevet 28. oktober 2015 Ja, jeg pyntet masse Spindelvev på hekken Gresskar lykter Edderkopper To store skjeletter som sitter på hver sin stol Gravstøtter Hodeskjeletter Avkappede fingere Mus Dørklinke som sier there is nobody here mooohahaha I fjor tok ene naboen min bilde å sendte til sin mor i India for hun syns det var så kult og gjennomført Gleder meg til å pynte på fredag. litt stein i glasshus dette, siden jeg selv har over to esker med halloweenstæsj... men, seriøst, hvordan oppbevarer du alt fra år til år?? De skjelettene fx?!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #12 Skrevet 28. oktober 2015 Ja, jeg pyntet masse Spindelvev på hekken Gresskar lykter Edderkopper To store skjeletter som sitter på hver sin stol Gravstøtter Hodeskjeletter Avkappede fingere Mus Dørklinke som sier there is nobody here mooohahaha I fjor tok ene naboen min bilde å sendte til sin mor i India for hun syns det var så kult og gjennomført Gleder meg til å pynte på fredag. litt stein i glasshus dette, siden jeg selv har over to esker med halloweenstæsj... men, seriøst, hvordan oppbevarer du alt fra år til år?? De skjelettene fx?! Jeg oppbevarer de i boden i garasjen. Anonymous poster hash: e8276...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå