Gå til innhold

Gode vintersko til eldre barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minn 14-åring (med timberland euro hicker) hadde aldri brukt de skoene dere har linket til. Men hva så? HI spurte ikke om deres barn brydde seg og stil eller var fornuftige? Les overskriften/spørsmålet og svar på det. Gaaah.

Anonymous poster hash: 3e570...e91

Skrevet

Minn 14-åring (med timberland euro hicker) hadde aldri brukt de skoene dere har linket til. Men hva så? HI spurte ikke om deres barn brydde seg og stil eller var fornuftige? Les overskriften/spørsmålet og svar på det. Gaaah.

Anonymous poster hash: 3e570...e91

Takk.

Hi

Anonymous poster hash: 869e1...7fd

Skrevet

Jeg la ut linken til vikingskoene, det var ikke sånne jeg kjøpte til min 4 åring altså, for han har fått barnslige sko. Men seriøst, en 11 åring går på barneskolen, de er barn! En ting er at ungdommen ønsker "kulere" sko/klær, men at ikke fine gode vintersko er bra nok for en på 11 hadde jeg ikke godtatt. Vil han ha "kule" fordi det faktisk er hans stil(uten påvirkning fra andre) eller er det fordi de andre barna har det og derfor er det kun sånne som er kult og godtatt blandt barna?

Dette er jo en liten sak, kun snakk om sko, men hvis vi foreldre skal føye oss etter alt så har vi snart førskolebarn som protesterer mot både det ene og det andre, fordi det ikke er kult nok, eller dems stil.. En skremmende utvikling!

Anonymous poster hash: 8d616...8ac
Skrevet

Jeg la ut linken til vikingskoene, det var ikke sånne jeg kjøpte til min 4 åring altså, for han har fått barnslige sko. Men seriøst, en 11 åring går på barneskolen, de er barn! En ting er at ungdommen ønsker "kulere" sko/klær, men at ikke fine gode vintersko er bra nok for en på 11 hadde jeg ikke godtatt. Vil han ha "kule" fordi det faktisk er hans stil(uten påvirkning fra andre) eller er det fordi de andre barna har det og derfor er det kun sånne som er kult og godtatt blandt barna?

Dette er jo en liten sak, kun snakk om sko, men hvis vi foreldre skal føye oss etter alt så har vi snart førskolebarn som protesterer mot både det ene og det andre, fordi det ikke er kult nok, eller dems stil.. En skremmende utvikling!

Anonymous poster hash: 8d616...8ac [/quote

Hvis man finner sko som er varme, vanntette og fornuftige - og har en passe pris - så er det vel like greit å kjøpe noe barna faktisk vil ha enn noen barnslige som er like dyre og som disse store barna ikke liker.

Ser en skriver over her at 11-åringer nok også har samme jakke, gensere og truser som barnehagebarna. Nei, de har ikke det! Jeg har riktignok jente, og hun er veldig opptatt av hva hun går med. Hun får si din mening, og hun får ikke velge helt fritt. Men jeg hadde ikke kjøpt vintersko fra viking til 999 kr hvis hun virkelig hatet dem.

Anonymous poster hash: 04687...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...