Gå til innhold

når kan jeg teste meg

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en sønn på 7 år, så er veldig lenge siden jeg regnet på dette her, har gått helt i glemmeboken, så jeg tenkte at dere kanskje kan hjelpe meg :)

Jeg mistenkter at jeg kanskje er gravid pga diverse symptomer (hatt ubeskyttet sex med samboer, ømme bryster, trøtthet, økt appetitt, katten skal hele tiden være med meg, kvalme, oppkast, osv), men eneste sikre kilde er graviditetstest/lege. 

Sist jeg hadde mensen var 30.09.15. Jeg har en syklus på 28 dager. Jeg vet man kan stole på en graviditetstest fra den dagen man forventer menstruasjonen, men jeg har glemt litt dette her, ang hvilken dag jeg skal forvente menstruasjon, jeg har bare latt det skure og gå. Fra hvilken dag skal jeg teste meg?

Takk for svar

Anonymous poster hash: 6449c...05c
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144243569-n%C3%A5r-kan-jeg-teste-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner damer. Pga veldige bivirkninger så måtte jeg gå en syklus uten prevensjon. Vi hadde bare sex en gang, prøvde å sette på kondom men den var for liten i strl, så han hoppet av i svingen, men det hjalp ikke, jeg ble visst gravid. Skal bli koslig for lillegutt å bli storebror :) Og skal bli hyggelig for alle å få en baby i hus

Anonymous poster hash: 6449c...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...