Gå til innhold

Noen her som har vært på arbeidsevnevurdering? (NAV)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke om det blir det samme, men jeg har vært i arbeidspraksis. Jeg ble så syk at jeg måtte slutte etter kort tid, dessverre..

Skrevet

Har en venninne som aldri ikke har vært mer enn noen måneder i arbeidslivet på grunn av en psykisk lidelse. Hun har nå vært gjennom arbeidsutprøving med både tester og en praksisstilling i en bedrift, og de vurderte henne til å ha noe arbeidsevne.

Ellers tar jeg selv et 16 ukers karrierekurs via NAV og de fleste på kurset har mistet jobben pga nedskjæringer eller forsøker å bytte bransje. Ingen av oss på kurset har nedsatt arbeidsevne, men 6 ukers praksisplass i en aktuell bedrift er en mulighet for dem som ønsker det- siden det kan være en bra måte å få et fot innenfor på :).

Anonymous poster hash: 48f45...538
Skrevet

Er tungt. Vær flink til å skrive dagbok om hvordan formen din takler å være på arbeid. Og ikke glem å skrive dagbok over formen din når du ikke er på arbeid. Er glad jeg gjorde det, da fikk de som vurderte arbeidsevnen min sett helhetsbildet. For det at jeg ble helt ødelagt av å være i en arbeidssituasjon, uansett hvor godt tilrettelagt den var, slo ut over livet mitt ellers - jeg fungerte enda mindre hjemme enn på jobb.

Anonymous poster hash: 6a0cc...db4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...