Gå til innhold

blir sugd tom for energi - why?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 8+2 i dag og har den siste uken rett og slett blitt sugd tom av energi for å si det rett ut. har gått ned 6 kg allerede, spiser hver 2.time og som en hest, og 1 time etter å ha spist blir jeg svimmel, tom for energi og skikkelig dårlig ... mistenker jo nesten at de er 2 der inne ... tar gravid-vitaminer og ekstra jern. noen flere som har det slik rller vet hva der kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det litt likt som du beskriver. Gått ned fra 67kg til 63kg (null matlyst vel og merke, i tillegg til oppkast) Det var verst, spesielt med tanke på slitenhet/trøtthet i uke 7-9/10, fant ut at det var spesielt i denne periode mye skjedde i kroppen, organene til beibisen blir laget. Jordmor mente at de ukene var man vekdig trøtt og klar. Jeg er i uke 17 nå og har 1 beibis i magen Har gått opp 0,5kg og kvalmen har roet seg litt siden i forrige uke :-)

Skrevet

Jeg er 8+6 og er utrolig trøtt. Null energi etter middagstider og kunne sovet fra 7 til 7 neste dag. Jeg har gått opp 2 kg da, er kvalm men kaster ikke opp. Spiser som før, men er vel mindre aktiv.. Håper energien kommer tilbake snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...