*Cilie - prøver igjen* Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 er 8+2 i dag og har den siste uken rett og slett blitt sugd tom av energi for å si det rett ut. har gått ned 6 kg allerede, spiser hver 2.time og som en hest, og 1 time etter å ha spist blir jeg svimmel, tom for energi og skikkelig dårlig ... mistenker jo nesten at de er 2 der inne ... tar gravid-vitaminer og ekstra jern. noen flere som har det slik rller vet hva der kan være?
NagnerT Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg har hatt det litt likt som du beskriver. Gått ned fra 67kg til 63kg (null matlyst vel og merke, i tillegg til oppkast) Det var verst, spesielt med tanke på slitenhet/trøtthet i uke 7-9/10, fant ut at det var spesielt i denne periode mye skjedde i kroppen, organene til beibisen blir laget. Jordmor mente at de ukene var man vekdig trøtt og klar. Jeg er i uke 17 nå og har 1 beibis i magen Har gått opp 0,5kg og kvalmen har roet seg litt siden i forrige uke :-)
skunkenblomst Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg er 8+6 og er utrolig trøtt. Null energi etter middagstider og kunne sovet fra 7 til 7 neste dag. Jeg har gått opp 2 kg da, er kvalm men kaster ikke opp. Spiser som før, men er vel mindre aktiv.. Håper energien kommer tilbake snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå