Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Ja, hvordan ser inngangspartiet ditt ut? Vi holder på å bygge nytt inngangsparti, med tak over og stor platting foran. Men! Nå er jeg litt blank i forhold til hvordan jeg skal pynte saligheta Nå står det erica i en krukke og en krans på veggen med et velkommenskilt på. Noen som vil fortelle hva de har ved inngangsdøra si? Skjønner jo det er litt sesongavhengig, men noen tips hadde vært fint Anonymous poster hash: 46e1a...ecf
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Ingen pynt overhodet. Anonymous poster hash: da6a8...e8f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Vi har også akkurat gjort det samme og vi har bare en dørkrans foreløpig. Jeg skal prøve å få rotet meg til å kjøpe noen lyngplanter og så noen som hadde satt et par bjørkestubber ved inngangen med planter oppå, det var litt fint. Jeg har gledet meg til å få denne fine inngangen lenge, men er faktisk litt usikker på hva jeg vil ha der. Anonymous poster hash: 3d17f...8da
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 To store lykter til kubbelys Anonymous poster hash: 3409d...203
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Planter. Er ikke så glad i lyslykter og annen pynt, får fort shabby chic - følelse Blir kanskje et utelys etterhvert, men da et nøytralt ett. Anonymous poster hash: dd88b...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå