Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Hva gjør dere? Har en i 2.klasse. Innser at jeg er litt sent ute i år, men har veldig lyst til å arrangere noe til neste år.. Ingen som feirer i gata vår, så tror det hadde vært kjekt å invitere klassen.. :-D Anonymous poster hash: 4a920...f36
TinaK 1990 Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Vi er 6 foreldre (3 ektepar) som arrangerer Halloweenfest med alle gutta på trinnet (30 stk). Vi serverer pølser, kake, drikke og godteri. Vi lager ulike skumle stasjoner for de ute i hagen. Stor hage.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Høres kjekt ut :-D hva slags stasjoner, er det pynt, eller skumle aktiviteter eller lignende? Hi Anonymous poster hash: 4a920...f36
Superdolly Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Vi inviterer hele klassen, både gutter og jenter. Serverer pizza, kaker og halloweengodteri. Vi kårer beste kostyme, og vinneren får en liten premie. Ingen fastlagte leker, de aktiviserer seg selv
TinaK 1990 Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Høres kjekt ut :-D hva slags stasjoner, er det pynt, eller skumle aktiviteter eller lignende? Hi Anonymous poster hash: 4a920...f36 Litt usikker....5 av foreldrene skal lage huskelister er sone stasjoner med lurt quiss, smakeleker, gjetteleker etc....jeg skal ha "ovetsyn" at alt går bra for seg og evt være sammen med de som synes det er litt skummelt. Skal være ganske mørkt med lykter etc..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Høres kjekt ut :-D hva slags stasjoner, er det pynt, eller skumle aktiviteter eller lignende? Hi Anonymous poster hash: 4a920...f36 Litt usikker....5 av foreldrene skal lage huskelister er sone stasjoner med lurt quiss, smakeleker, gjetteleker etc....jeg skal ha "ovetsyn" at alt går bra for seg og evt være sammen med de som synes det er litt skummelt. Skal være ganske mørkt med lykter etc.. En av ungene har bursdag i oktober, og vi har invitert til Halloween-bursdag. Da fikk de gå én etter én inn i et skummelt mørkt rom ("skrekk-kabinettet") der de fikk kjenne nedi ulike beholdere. Jeg hadde laget hull i en pappeske, så man ikke kunne se hva det var, og når man stakk hånda i hullet, traff den f eks rett i en bøtte med "makk" (kalde, kokte nudler), eller "edderkopper" (lekeedderkopper), lekeslim eller noe annet ekkelt. Bare fantasien setter grenser! I rommet var eneste belysning en hodeskalle med rødglødende øyne, og fra taket hang det serpentiner som feide dem i ansiktet når de kom inn, liksom "edderkoppspinn". Du kan også fylle engangshansker med iskaldt vann og henge opp, da får de kalde ørefiker når de treffer dem. En annen gang var festen i en lavvo/grillbu med bål. Da bålet hadde brunnet ned til glør, hadde vi stafett av spøkelsesfortellinger der inne... Men de ungene var litt større, og fortalte historier selv også. Jeg fortalte huldreeventyr. Man kan selvsagt lage tema-mat, f eks er det lett å bake "heksefingre" og lage kjøttboller med "blodsaus" 😊 Anonymous poster hash: b8ff8...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå