Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #26 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg tror det er dumt å bruke nikotinplaster eller tyggis, man skaper seg bare en ny uvane som kan være like vanskelig å slutte med. For det er vanskelig å slutte, men det sitter mye i hodet. Man tenker at visse ting ikke vil bli det samme uten røyken. Når jeg sluttet å røyke, så sluttet jeg nesten å snakke i telefonen og, fordi jeg var vant til å røyke som en svamp mens jeg pratet. Ingen kan slutte for en, man er nødt til å ville det selv. Man må bare finne den metoden som virker for en selv, sånn at man ikke begynner igjen. Selv sprakk jeg to ganger skikkelig etter slutt ved viljestyrkemetoden, så fant ut at det funket ikke for meg. Jeg leste og boken "Endelig ikke-røyker" av Allan Carr 2 ganger uten å slutte. Men til slutt fant jeg det som fikk meg til og slutte og har nå vært røykfri i 8 år. Savner aldri røyken, Lykke til hi, dette klarerdu Anonymous poster hash: ae329...551
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #27 Skrevet 30. oktober 2015 Så nå er det 5 dager uten røyk? Grattis. En del av det å slutte å røyke er å ta bort uvanene. Jeg synes du skal kjøpe deg boken: Endelig røykfri, sette deg ut og nyte solen og lese den.Jeg sluttet for 3 år siden, trodde aldri jeg skulle klare det....røyken var jo den trofaste "vennen" min. Nå tenker jeg ikke på det lenger, det er kun i en situasjon jeg fortsatt blir stresset p.g.a. det med røyken før og det er når vi skal ut å reise med fly. Før var det alltid et stress med det å knipe inn inn den der røyken før man skulle gjennom sikkerhetskontrollen osv.Lykke til. Anonymous poster hash: 86ba8...e9b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #28 Skrevet 1. november 2015 Hvordan går det med deg? Håper du ikke har sprukket og at det føles litt lettere? Anonymous poster hash: afa44...c13
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #29 Skrevet 8. desember 2015 Hei en liten oppdatering. nå nærmer det seg 7 uker som røykfri. nikotinplaster brukte jeg kun de første 3 ukene før jeg kutta de ut. Det har egentlig gått bedre enn forventa med tanke på en hard start. Klart hender jeg får lyst på en røyk men det går fort over. Det kommer gjerne i situasjoner hvor jeg ville tatt en røyk og som nå er "første" gang uten røyken øyeblikk. HI Anonymous poster hash: 4bea3...a44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå