Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Her skal det melkes for hva det er verdt skjønner jeg. I løpet av en uke forventes det at gutten skal få nærmest ubegrenset neonblått godteri. Er jeg for streng om jeg sier at 6åringen må velge en av disse tingene? Anonymous poster hash: b17d9...481
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Ja det synes jeg, dårlig gjort mot bursdagsbarnet (som vel for øvrig hadde hatt bursdag med godteri uansett om det blir kaldt halloweenbursdag eller ikke). Anonymous poster hash: 6361a...a49
nasse nøffen Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 ja, da er du ikke bare streng, men utrolig sær.. Han overlever det en gang i året. Ellers får du sende med han noe frukt som han får spise istedet
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Her skal barna på halloweenfest som ordnes av skolen, Den ene skal også i bursdag med halloween som tema. Selvsagt skal hun få gjøre begge ting. Men vi går ikke fra hus til hus. Foreldrene har gått sammen for å ordne fest på skolen nettopp for å holde barna borte fra å fly rundt i gatene. At barna skal delta på sosiale ting med klassekamerater syntes jeg er viktig, og Selvsagt skal hun ikke holdes borte fra bursdagsfeiring bare fordi denne andre festen med godteri skjer omtrent samtidig. Det er jo å straffe bursdagsbarnet for datoen det har blitt født. Og sukker i massevis ville det vært på bursdagen samme hvilket tema som var valgt. Anonymous poster hash: 1d237...cd8
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 I klassen til sønnen min er det 3 stykker som har bursdag nå i løpet av en uke, en har valgt halloweentema, de to andre vanlig bursdag. Så kommer halloweenfeiringen i tillegg. Skulle jeg nektet sønnen min å gå i bursdagen til den gutten i klassen som har valgt hallweentema på selskapet sitt da mener du, fordi det holder med halloweenfesten? Senk skuldrene og la ungene kose seg. En helg med litt mer snop enn vanlig er ikke så farlig, la de ha det litt moro i høstmørket. Ærlig talt, det får da være måte på å være surpompmamma. Anonymous poster hash: fb2ad...f78
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Her var det en Halloween-bursdag for en uke siden, en vanlig bursdag i helgen, så har mitt barn bursdag på fredag med vanlig feiring og så er det Halloween-klassefest på lørdag. Mye snop på kort tid, men det får vi tåle. Anonymous poster hash: 12989...900
Gjest Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Men det er vel du som mamma som har et ansvar om å event begrense godteriet? Han må vel ikke momse i seg alt? Får forresten valuta for pengene ang drakten han skal bruke da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå