mamma_bergen Skrevet 27. oktober 2015 #26 Skrevet 27. oktober 2015 Her er toalettlokket alltid nede før man trekker i snoren, noe annet er bare ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #27 Skrevet 27. oktober 2015 Nei, det bryr vi oss ikke om. Syns faktisk at det er verre å tenke på alt som er på det lokket som ryggen min ofte er borti når jeg sitter på do, hvis lokket alltid er nede når det trekkes ned i do... Anonymous poster hash: 80135...bdf
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #28 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg er ikke streng på det Anonymous poster hash: 2036b...086
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #29 Skrevet 27. oktober 2015 Nei, det bryr vi oss ikke om. Syns faktisk at det er verre å tenke på alt som er på det lokket som ryggen min ofte er borti når jeg sitter på do, hvis lokket alltid er nede når det trekkes ned i do... Anonymous poster hash: 80135...bdf Lener du deg tilbake/bakover når du er på do? Den var ny for meg.. Anonymous poster hash: e0779...839
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #30 Skrevet 27. oktober 2015 Nei, det bryr vi oss ikke om. Syns faktisk at det er verre å tenke på alt som er på det lokket som ryggen min ofte er borti når jeg sitter på do, hvis lokket alltid er nede når det trekkes ned i do... Anonymous poster hash: 80135...bdf Trenger ikke klistre deg opp i lokket, vet du. Evt får du vaske lokket med spritklut før du rigger deg til. Dessuten; heller tarmbakterier på ryggen enn på tannkosten. Anonymous poster hash: a5f41...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå