Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Noen her som har opplevd å ha mensen som vanlig? Eller litt mindre enn før, mens dere har vært gravide? Jeg er så småkvalm, uggen. halsbrann og vondt i ryggen.. Sånn vondt jeg kun har hatt 2 ganger før.. (og grunnene ligger å sover i sengene sine.. ) Jeg vet at dette er diffuse smerter og ikke gitt at jeg er gravid.. Men jeg har hatt mensen de siste to månedene.. Den har vært kortere enn vanlig, og lite vond. Heller ikke blødd så mye.. Og jada, jeg vet at jeg kan ta en test, men kommer meg ikke på en butikk nå. Anonymous poster hash: 9245a...000
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg trodde det var mensen de 2 første mnd i svangerskapet. Blødninger som vanlig. Var gravid. Ikke blødd siden. Noen få uker til ei lita frøken kommer. Anonymous poster hash: 60eb9...ab4
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Søsteren min hadde mens ca hver fjerde uke første tre mnd av begge sine svangerskap. Anonymous poster hash: 8397e...d4a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Man har ikke mensen når man er gravid. Men, man kan ha blødninger Anonymous poster hash: 51a74...d79
Singelmamma <3 <3 Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg hadde blødninger til "normal tid" i mitt første svangerskap. Kraftig mens, trodde jeg. Fødte ei frisk og fin jente.
Plutselig_gravid Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Ja har opplevd å ha "mensen" som vanlig. Samme tid, samme varighet, samme mengde. En dag fikk jeg uutholdelige smerter i mage og skulder. Ble bevisstløs. Ble sendt i hui og hast til sykehuset med ambulanse. Det var der de fant ut at jeg var gravid. Minst 12 uker på vei. Muligens mer. Men det var svangerskap utenfor livmoren. Når jeg tenker tilbake hadde jeg symptomer på graviditet, men tenkte jo aldri i de baner fordi jeg hadde mens og gikk på p-piller. En venninne hadde normal "mens" hver mnd i svangerskapet. Hun mistenkte at hun var gravid pga spark. Ble sendt på ul. Var da ca 27-30 uker på vei. Hun fødte 9 uker etterpå. Kort svangerskap :-) Det som er ekstra spesielt er at hun tok grav tester da hun må ha vært i uke 8 og 12 pga at hun kjente litt symptomer. Testene var negativ så da slo hun jo graviditet helt fra seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå