Gå til innhold

Noen som har bestilt på Billige-tester.no?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testene er veldig bra. Har aldri fått feilsvar, skyggestrek eller noe som helst. Kun positiv når jeg har vært gravid, og fått positivt resultat fra uke 3 og 4. 

Jeg husker ikke leveringstiden, men har ingenting å utsette på det heller tror jeg, da ville jeg vel husket det. 

Anonymous poster hash: 1da3a...02e

Annonse

Nå husker jeg ikke helt nøyaktig, men jeg testet tidlig, før IKM. Jeg testet en fredag, negativ. Mandagen etter var den positiv etter få sekunder. Det var med første. Med andre testet jeg fire dager før IKM, og da var det samme greia; negativ en fredag (før fest), mandagen etter var den jammen positiv og jeg hadde dårlig samvittighet. 

Anonymous poster hash: 1da3a...02e

Annonse

Det er lurt å bestille hjem nå før frost kommer om man har postkasse ute.. for testene tåler ikke det..

Anonymous poster hash: 7aaea...b0d

Gjør de ikke? Blir de ikke pakket inn, slik at de ikke skal bli ødelagte? Vi har minusgrader nå, og jeg hadde tenkt å bestille :-/

Det er lurt å bestille hjem nå før frost kommer om man har postkasse ute.. for testene tåler ikke det..

Anonymous poster hash: 7aaea...b0d

Gjør de ikke? Blir de ikke pakket inn, slik at de ikke skal bli ødelagte? Vi har minusgrader nå, og jeg hadde tenkt å bestille :-/

De er pakket i en boblekonvolutt.

Anonymous poster hash: 6efab...c44

Testene er veldig bra, og kort leveringstid. MEN man får nøyaktig de samme testene på Ebay til en brøkdel av prisen. Betalte ca 11 kr for 10 EL tester og 15 kr for 20 gravid tester. Eller omvendt. Veldig billig hvertfall! Men litt lengre leveringstid da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...