Mingemaura Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Dro å tok en blodprøve på torsdag (5+5) og fikk svar i dag om at den var på 39.166! Var ikke dette veldig høyt?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Oi, det var høyt ja. Kanskje det er flere der inne? Anonymous poster hash: 51a2d...e37
Mingemaura Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg blir jo ekstremt nervøs her jeg sitter! Tror det blir en tidligere UL enn jeg planla😳
skunkenblomst Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 5+2 ble jeg målt til 4000 ett eller annet. Men, Hcg er veldig individuelt..
Eplebiten Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Hcg er veldig individuelt, selv ante jeg ugler i mosen når jeg fikk en veldig klar og sterk strek på testen sist jeg var gravid (endte i sa) På ul ble det oppdaget to eggehuler. De tre andre gangene jeg har vært gravid har jeg så vidt fått en svak strek 2-3 dager etter ikm. Men jeg har ikke målt hcg nivået, så usikker på hva det har ligget på. Kanskje du har to stk i magen? Du testet vel positivt ganske tidlig og?
Mingemaura Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2015 Hcg er veldig individuelt, selv ante jeg ugler i mosen når jeg fikk en veldig klar og sterk strek på testen sist jeg var gravid (endte i sa) På ul ble det oppdaget to eggehuler. De tre andre gangene jeg har vært gravid har jeg så vidt fått en svak strek 2-3 dager etter ikm. Men jeg har ikke målt hcg nivået, så usikker på hva det har ligget på. Kanskje du har to stk i magen? Du testet vel positivt ganske tidlig og? Testet positivt (svakt selvfølgelig) 8 dpo. 10 dpo så var den KNALLpositiv på strimmel og digital - så testet veldig tidlig positiv. Blir spennende å se i neste uke 😳
hulderpusen Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Hei. 4+6 hadde jeg 4400, og det ble regnet som høyt. Legen trodde jeg hadde to. Men det var bare 1 og alt ser bra ut nå 13+1. Ble satt frem nesten en uke på ul for en uke siden, så det kan jo forklare noe av verdiene. Var ingen spor av tvilling, og har ikke hatt noen blødninger. På duotesten jeg tok forige uke var hcg helt normal i forhold til størrelse på foster. Jeg testet også veldig positiv 10 dpo. Vet nøyaktig når el var, så tror rett og slett at fosteret festet seg veldig tidlig. Kan jo gjelde deg og. Tok flere digitale tester frem til 4+2, og alle viste at jeg var mer enn en uke lenger på vei enn det som var mulig i forhold til el (stemmer jo med hcg) Jeg fikk tidlig ul i uke 7. Var visst viktig å sjekke for tvillinger før uke 8, for det var da de lettest kunne se om det var en eller to egga tvillinger. Snakk med legen din og få henvisning. Blir du veldig stresset hvis det er to? Jeg ble litt stresset ved tanken, men jeg har 2 fra før av. Og minste er bare 2 år Håper du finner ut av det.
Mingemaura Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2015 Hei. 4+6 hadde jeg 4400, og det ble regnet som høyt. Legen trodde jeg hadde to. Men det var bare 1 og alt ser bra ut nå 13+1. Ble satt frem nesten en uke på ul for en uke siden, så det kan jo forklare noe av verdiene. Var ingen spor av tvilling, og har ikke hatt noen blødninger. På duotesten jeg tok forige uke var hcg helt normal i forhold til størrelse på foster. Jeg testet også veldig positiv 10 dpo. Vet nøyaktig når el var, så tror rett og slett at fosteret festet seg veldig tidlig. Kan jo gjelde deg og. Tok flere digitale tester frem til 4+2, og alle viste at jeg var mer enn en uke lenger på vei enn det som var mulig i forhold til el (stemmer jo med hcg) Jeg fikk tidlig ul i uke 7. Var visst viktig å sjekke for tvillinger før uke 8, for det var da de lettest kunne se om det var en eller to egga tvillinger. Snakk med legen din og få henvisning. Blir du veldig stresset hvis det er to? Jeg ble litt stresset ved tanken, men jeg har 2 fra før av. Og minste er bare 2 år Håper du finner ut av det. Blir hovedsaklig mest stresset pga plass osv. Har ei jente fra før - men hvis det viser seg å være to så er de begge like ønsket <3 men håper på en altså! 🙊
hulderpusen Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Be om tidlig ul du. Argumenter med det jeg skreiv angående uke 8. Verdiene dine er minst dobbelt av "normalt". Til og med dobbelt av mine. Men det kan godt hende at det kun er en alikevel, kroppen er rar sånn Hold meg oppdatert da, ble litt nysgjerrig her jeg. Vet veldig godt hvordan du har det. Var bra nervøs frem til uke 7. Var rett og slett helt kvalm før legen fikk koblet til ul. Og lettet sikkert 20 kg når det kun var en og alt så bra ut. Vi har litt plassproblemer for 4 barn vi og, holder med 3. Og så var jeg teit nok til å sjekke ut hva annet som kunne gi så høye hcg verdier, og fikk svar på at det i noen tilfeller kunne indikere downs syndrom hvis verdiene var dobbelt av normale verdier. Ble selvsagt litt nervøs igjen frem til jeg fikk svar på duotesten i forrige uke. Og resultatet på den testen var veldig bra, så ingen downs. Er farlig å gruble for mye! Så ro ned du, og så får du heller forholde deg til hvor mange det er om 2 uker. Lykke til!
Mingemaura Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2015 Be om tidlig ul du. Argumenter med det jeg skreiv angående uke 8. Verdiene dine er minst dobbelt av "normalt". Til og med dobbelt av mine. Men det kan godt hende at det kun er en alikevel, kroppen er rar sånn Hold meg oppdatert da, ble litt nysgjerrig her jeg. Vet veldig godt hvordan du har det. Var bra nervøs frem til uke 7. Var rett og slett helt kvalm før legen fikk koblet til ul. Og lettet sikkert 20 kg når det kun var en og alt så bra ut. Vi har litt plassproblemer for 4 barn vi og, holder med 3. Og så var jeg teit nok til å sjekke ut hva annet som kunne gi så høye hcg verdier, og fikk svar på at det i noen tilfeller kunne indikere downs syndrom hvis verdiene var dobbelt av normale verdier. Ble selvsagt litt nervøs igjen frem til jeg fikk svar på duotesten i forrige uke. Og resultatet på den testen var veldig bra, så ingen downs. Er farlig å gruble for mye! Så ro ned du, og så får du heller forholde deg til hvor mange det er om 2 uker. Lykke til! Det jeg også tenkte! Leste jo om en sånn 'sykdom' som øker HCG såpass. Så skal ringe legen i morgen ja!
Gjest Kriss3685 Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Dro å tok en blodprøve på torsdag (5+5) og fikk svar i dag om at den var på 39.166! Var ikke dette veldig høyt? Hei! Jeg hadde 165000 da jeg var 6+5. Følte også at den var veldig høy, men var kun en der inne 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå