Gå til innhold

Kunne dere bodd i finsland, songdalen kommune

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det virker så idyllisk der oppe!!! Bor I Kragerø men vurderer å flytte på oss før ungene begynner på skolen.. prisene på eneboliger er jo latterlig billig enn her vi bor nå

Anonymous poster hash: 6dc72...a7e

Skrevet

Vi bor i Songdalen men ikke i Finsland, bor på Nodeland. Her er det kjempefint:) Kjenner endel i Finsland og alle trives, men tror ikke jeg kunne bodd der selv, litt for langt til jobb og slikt.

Anonymous poster hash: e38e9...279
Skrevet

Vi bor i Songdalen men ikke i Finsland, bor på Nodeland. Her er det kjempefint:) Kjenner endel i Finsland og alle trives, men tror ikke jeg kunne bodd der selv, litt for langt til jobb og slikt.

Det går 30 mon inn til kr.sand ?

Nodeland ja.. kikket på finn og boligprisene var ikke så ille der heller..

Hvordan er det med kø osv før og etter jobb ?

Anonymous poster hash: 6dc72...a7e

Skrevet

Køen inn til Krs er jævlig. Flytt heller til østover :)

Anonymous poster hash: f0116...ca4

Skrevet

Køen er blitt bedre nå, vi bor på Nodelandsheia, og treffer man i verste køen så kjører jeg over Kulia, er helt køfritt den veien og bare 2 km lengre. Tar ca 15 min til byen, fra Finsland er det vel gode 30 min.

Her er det flotte nye barnehager, nydelig natur med mange fine turløyper, gode skoler, aktivt idrettslag og fine steder å bade.

10 min til Søgne skjærgården:)  Vi trives iallefall veldig godt!

Boligprisene er levelige:) 

Skrevet

Forresten aldri noe særlig kø til jobb, litt tett trafikk innimellom, men aldri sånn at man står i stampe, jeg begynner både 7 og 8 på jobb. Hjem kan det være litt mer, men mest hvis du jobber på østsiden av byen, det er i tunnelene det er værst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...