Maammaa Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Nervøs! På do tidligere i dag måtte jeg trykke litt ekstra hardt (beklager), og til min store fortvilelse fikk jeg se blod på papiret. Er 9+5, og så et bankende hjerte for to uker siden... Uff.. noen andre som har opplevd blod på papiret etter dobesøk? Hadde en utrolig god magefølelse på dette svangerskapet, og håper så inderlig at dette ikke betyr at jeg har mistet Har ikke blødd i den forstand at det er kommet utenom at når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Nå (fem timer senere) er det så vidt antydning til litt rosa på papiret.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Er plaget med hard mage når jeg er gravid, så jeg har flere ganger fått blod på papiret etter å ha gjort nr 2.... Blir alltid nervøs når jeg ser det, men tørker da litt ekstra for å sjekke at blodet ikke kommer fra skjeden. Kan det være det som har skjedd med deg også? Håper det går bra! Anonymous poster hash: 0cf02...fec
TPK Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Det kan være hemoroider eller et sprukket blodkar fordi du trykket. Hvis du blør mer/klumper og får smerter går du til legen/ul.
Mingemaura Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg blør også, men det er pga rifter og ikke i sjeden Prøv å ta litt papir bare forsiktig innenfor skjeden og se om det kommer noe blod på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå