Gå til innhold

Blod på papiret etter dobesøk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nervøs! På do tidligere i dag måtte jeg trykke litt ekstra hardt (beklager), og til min store fortvilelse fikk jeg se blod på papiret. Er 9+5, og så et bankende hjerte for to uker siden... Uff.. noen andre som har opplevd blod på papiret etter dobesøk? Hadde en utrolig god magefølelse på dette svangerskapet, og håper så inderlig at dette ikke betyr at jeg har mistet  :( Har ikke blødd i den forstand at det er kommet utenom at når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Nå (fem timer senere) er det så vidt antydning til litt rosa på papiret. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er plaget med hard mage når jeg er gravid, så jeg har flere ganger fått blod på papiret etter å ha gjort nr 2.... Blir alltid nervøs når jeg ser det, men tørker da litt ekstra for å sjekke at blodet ikke kommer fra skjeden. Kan det være det som har skjedd med deg også? Håper det går bra!

Anonymous poster hash: 0cf02...fec

Skrevet

Det kan være hemoroider eller et sprukket blodkar fordi du trykket. Hvis du blør mer/klumper og får smerter går du til legen/ul.

Skrevet

Jeg blør også, men det er pga rifter og ikke i sjeden :)

Prøv å ta litt papir bare forsiktig innenfor skjeden og se om det kommer noe blod på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...