Gå til innhold

Elsa flette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan lager man den på seg selv?den som skrår fra bak og frem😝🙈

Anonymous poster hash: 5c297...82f

Skrevet

Bump

Skrevet

Må lage den som pariserflette, men starte på siden og bare jobbe deg rundt hodet og nedover. Virker veldig vanskelig, men ble overrasket over hvor enkelt det var! :)

Anonymous poster hash: 249ab...29a
Skrevet

Må lage den som pariserflette, men starte på siden og bare jobbe deg rundt hodet og nedover. Virker veldig vanskelig, men ble overrasket over hvor enkelt det var! :)

Det er da altså slik jeg har laget den så den holder seg best mulig istedetfor at fletten kun går på ene siden av hodet  :) 

Skrevet

Aha...jeg har midterskill, men da starter jeg som pariserflette og ikke fra bare en side?

Skrevet

Aha...jeg har midterskill, men da starter jeg som pariserflette og ikke fra bare en side?

Ja. Samle alt håret som i en sleik (ta gjerne litt vann i så det blir lettere) og flett det sidelengs samtidig som det går jevnt, skrått nedover

Skrevet

Ja. Samle alt håret som i en sleik (ta gjerne litt vann i så det blir lettere) og flett det sidelengs samtidig som det går jevnt, skrått nedover. Fra ene siden til den andre, rundt bakhodet.

Anonymous poster hash: 249ab...29a [/acrony

Skrevet

Sjekk youtube, der er det mange som fletter og viser.

Søk på Elsa braid

Anonymous poster hash: 86eda...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...