Gå til innhold

IKM UKE 47 ☺

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mensen kom altså 3 dager før tiden.... Det positive er at syklusen ser ut til å bli kortere.. Nær med å gi opp:( orker ikke mer leger og gynekologer ....

Så synd :( føler med deg <3

Mensen kom 4 dager for tidlig her men som med deg så virker det som om syklusen kortes ned og det er en bra ting <3 velger å se positivt på det!

Hvor lenge har dere prøvd?

KM uke 47

16. Daisy93

17. Frida00, pp3

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥, pp3

18. IdafraLønneberget,

19.

20. Lammeskanken pp5, Vinterblomst pp12, _Harefrøken pp4, amor

21. Kinemoor91 pp6, Attpåklatten2016 pp 3 etter MA, Villavida pp7

22. (Foreløpig anonym), ann86

GRAVID

maiblomst90

(Foreløpig anonym)

Nygift85

Snøfnugget

TR

Er det noen av dere som har erfaring med billigtester fra ebay? Jeg hadde ikm på tirsdag, men det slår ikke ut på testene, det er bare svake svake skyggestreker :-(

Mensen kom altså 3 dager før tiden.... Det positive er at syklusen ser ut til å bli kortere.. Nær med å gi opp:( orker ikke mer leger og gynekologer ....

Mensen kom 4 dager for tidlig her men som med deg så virker det som om syklusen kortes ned og det er en bra ting <3 velger å se positivt på det!

Sluttet på prevensjon for et år siden. Tenkte at dette kom til å gå fort likevel, så vi bare koste oss og tenkte ikke på når EL var osv. Så prøvere et år, mens veldig aktive prøvere 6 mnd

Annonse

Sluttet på prevensjon for et år siden. Tenkte at dette kom til å gå fort likevel, så vi bare koste oss og tenkte ikke på når EL var osv. Så prøvere et år, mens veldig aktive prøvere 6 mnd

Skjønner. Er samme situasjon her egentlig. Sluttet på pillen i januar, men syklus stabiliserte seg ikke før juli. Så 5 aktive prøvemåneder her

Er det noen av dere som har erfaring med billigtester fra ebay? Jeg hadde ikm på tirsdag, men det slår ikke ut på testene, det er bare svake svake skyggestreker :-(

Når du kjøper på Ebay må du gå for 25 mlu. Dei skriver sensitive tester og det kan være 10 mlu. 

Anonymous poster hash: e2557...889

Her venter jeg bare på at TR skal komme imorgen eller lørdag... Hormonell som fy... sipper for ingenting og blir fort irritert for ingenting egentlig.. 😵 vondt i rygg og mellom skulderbladene, små murringer i magen.. helt "vanlige" IKM symptomer.. 😢

Har lyst å gi opp snart.. 5 mnd med skuffelser er kjedelig, men ja det er værre for de som har prøvd lenger enn meg... men jeg må jo få ut frustrasjonen min jeg også.. 😣

Gratulerer til alle dere som er gravide!! Så gøy med så mange!! Lykke til til alle dere andre❤️

Status hos meg: Negativ test på tirsdag(greide ikke å la være😊). Men. Jeg har ikke fått mensen, og den skulle jeg hatt igår(onsdag).

Så her går jeg på do hele tida for å se om mensen kommer. Og prøver å si til meg selv at den kommer, slik at jeg ikke skal bli så skuffet. 😁

Annonse

Herregud. Blir gal. Negativ test. Ingen mens. Pleier å være som ei tidsinnstilt klokke mtp. syklus. Går rundt med heftige stikninger/"utdrivingsrefleks" i puppene. Men kanskje er det bare mensen som kommer snart og som lurer meg..?

Sliten av å vente, håpe, prøve å ikke tenke og håpe for mye😱

Herregud. Blir gal. Negativ test. Ingen mens. Pleier å være som ei tidsinnstilt klokke mtp. syklus. Går rundt med heftige stikninger/"utdrivingsrefleks" i puppene. Men kanskje er det bare mensen som kommer snart og som lurer meg..?

Sliten av å vente, håpe, prøve å ikke tenke og håpe for mye😱

jeg har heller ikke fått mens!! 4-5 dager etter ikm. jeg fant ingen el denne mnd så det er nok en årsak.. morgen må jeg ta en test for å koble hjernen fra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...