Gå til innhold

IKM UKE 47 ☺

Anbefalte innlegg

Her har det vært en underlig dag så langt. Våknet opp kvalm og uggen (hadde hyperemesis i forrige svangerskap), og da jeg var på badet fant jeg ut at jeg har råmelk i brystene. Det har jeg ikke hatt på månedsvis, sluttet å amme i mai.. Er ikke mange dpo (tror jeg, ustabil syklus og uten tester) men tar dagen som et godt tegn 😊

Fortsetter under...

Tok en test i går (7dpo) for å se om drømmen om sterk positiv strek 7 dpo var sann, men neeeida, den var så blank som den kan bli.

Gir ikke opp håpet enda, for 7 dpo er litt tidlig å teste egentlig... 😛

Hadde veldig mensensmerter 5 og 6 dpo, så trodde kanskje at TR skulle komme alt for tidlig, men nå er det bare forkjølelse og uggenhet som sitter i kroppen... 😷

Jeg har følt meg rar nederst i magen, litt ulmende følelse, absolutt ikke vondt. Kan ikke huske å ha følt det slik før, trodde nesten jeg hadde uvi, så jeg tok en u-sitx på jobben som viste litt utslag på blod men ikke noe annet. Så da jeg først hadde fersk urin i en kopp og tilgang på ulike prøver, tok jeg likesågodt også en g-test :P Kunne skimte en svaaaak strek som helt sikkert bare er en skyggestrek. Jeg er jo tross alt bare 6dpo og dette var kveldsurin. Skal prøve å ikke stresse med disse prøvene! :P

Så morsomt at flere har startet testingen! :)

(Foreløpig anonym)

Anonymous poster hash: d4e4f...d13

Jeg er bare 7 dpo i dag, men har kjent mensensmerter siden torsdag som kommer og går. Jeg tør ikke teste enda selv om jeg klør etter å gjøre det :P

Det er tøft gjort! :P Skjønner at det skal mye til å få positiv test såpass tidlig, men allikevel har jeg testet 2 ganger.... :s Når tenker du å ta første test?

(Foreløpig anonym)

Annonse

Jeg har hatt stikking nederst i magen på ene siden i går og i dag som kommer og går. Der eggstokken er kanskje? Kan ikke huske å ha hatt det før. 7 dpo i dag. Har noen andre opplevd det?

Har kjent det litt i dag, bare ene siden. Er 6dpo. Har pleid å ha noe stikninger litt nærmere IKM, men aldri såpass tidlig, og det føles på en måte litt anderledes også, nesten ukjent.

(Foreløpig anonym)

Spennende å følge med dere alle :)

Her var EL-test negativ i dag, så da regner jeg med at eggløsning er i dag eller i morgen. Vi fikk lagt inn noen aksjer i dag, ble ingenting i går pga laber form, så håper det ikke ble for sent.

Jeg har hatt stikking nederst i magen på ene siden i går og i dag som kommer og går. Der eggstokken er kanskje? Kan ikke huske å ha hatt det før. 7 dpo i dag. Har noen andre opplevd det?

Jeg hadde stikkinger i venstre side 5 og 6 dpo.. blir spennende å se om det blir en spire ut av det isåfall 😊

Jeg er bare 7 dpo i dag, men har kjent mensensmerter siden torsdag som kommer og går. Jeg tør ikke teste enda selv om jeg klør etter å gjøre det :P

Det er tøft gjort! :P Skjønner at det skal mye til å få positiv test såpass tidlig, men allikevel har jeg testet 2 ganger.... :s Når tenker du å ta første test?

(Foreløpig anonym)

Jeg har tenkt til å vente til dagen etter ikm med å teste :P jeg kommer nok ikke til å klare det, men etter fler måneder med prøving er jeg lei de hvite testene :P blir så skuffet hver gang :(

Annonse

I dag har jeg kjent masse rart i magen. Kjenner rykninger og murring i livmor. Veldig øm på magen. Noen som har erfart noe av det samme?

Jeg har også kjent noe rart nederst i magen de siste dagene. Er 7dpo i dag. Håper det er et positivt tegn! Har ikke kjent lignende før.

(Foreløpig anonym)

IKM uke 47

16. Daisy93

17. Frida00, pp3
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥, pp3

18. IdafraLønneberget, maiblomst90

19.

20. Lammeskanken pp5, Vinterblomst pp12, _Harefrøken pp4, amor

21. Kinemoor91 pp6, Attpåklatten2016 pp 3 etter MA, Villavida pp7

22. (Foreløpig anonym), ann86

Velkommen amor! Lykke til denne gangen!

(Foreløpig anonym)

am0r: har du tatt el-tester denne pp? Så trist å høre om pco, skjønner godt du ble lei deg da! Morsomt at vi havnet på samme IKM-uke igjen, håper det klaffer for deg denne gangen!

(Foreløpig anonym)

am0r: har du tatt el-tester denne pp? Så trist å høre om pco, skjønner godt du ble lei deg da! Morsomt at vi havnet på samme IKM-uke igjen, håper det klaffer for deg denne gangen!

(Foreløpig anonym)

Pga pco så har jeg konstant høyt LH nivå, så eltester er å kaste penger ut av vinduet :( Tok blodprøve denne mnd for å se om jeg hadde hatt EL, og som jeg også kjente på kroppen (som jeg ikke har kjent på lenge) så hadde jeg hatt det!! 😄 Gyn sier med 99% sikkerhet fikk jeg EL denne mnd grunnet at jeg har gått ned i vekt.

Håper det klaffer for deg også! 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...