Gå til innhold

IKM UKE 47 ☺

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ekstremt ømme pupper, spesielt i brystvortene, da jeg hadde el denne pp, det hadde jeg ikke forrige pp. Det er vel et bra tegn am0r? ;):P

Har begynt å tisse oftere nå, selv om jeg ikke drikker mer enn vanlig. Har fortsatt denne rare følelsen nederst i magen, litt murrende innimellom for så å stikke til litt. Tør ikke teste mer nå, føler ikke helt at det har klaffet... Tror kanskje det bare er en uvi...

(Foreløpig anonym)

Anonymous poster hash: d4e4f...d13

Hadde ekstremt ømme pupper, spesielt i brystvortene, da jeg hadde el denne pp, det hadde jeg ikke forrige pp. Det er vel et bra tegn am0r? ;):P

Har begynt å tisse oftere nå, selv om jeg ikke drikker mer enn vanlig. Har fortsatt denne rare følelsen nederst i magen, litt murrende innimellom for så å stikke til litt. Tør ikke teste mer nå, føler ikke helt at det har klaffet... Tror kanskje det bare er en uvi...

(Foreløpig anonym)

Denne kroppen er ikke lett å skjønne seg på! 😄 Tok en cb digital. Negativ 😞

Annonse

Fortsatt forvirra her. Tok akkurat test og samme streken som i går dukket opp. (Tok til og med to, samme strek på begge). Men ikke særlig sterkere og fortsatt vanskelig å se om det er skygge eller ikke. Har dog ikke fått positivt så tidlig i de to andre graviditetene. Vet ikke hva jeg skal tro.. Går vel bare prøve å være tålmodig

Gratulerer nygift85. :)

Her tok jeg en ny test test i dag. Ser fortsatt samme strek som i går kveld, men jeg må anstrenge meg skikkelig for å se den da. Trur egentlig at jeg stirrer så lenge på testen at jeg tilslutt trur at det er en strek der. 😁😄 Nu skal jeg ikke teste mer før ikm om 4 dager.

Er 12 dpo for tidlig for en CBD? Unnskyld, men har bare et liiiiiite fnugg av håp, siden dette er første mnd med EL på Gud vet hvor lenge

Det er ikke ekstremt tidlig, men ville nok spart CBD til IKM, evt tatt en billigtest nå. Om du tar en CBD, så husk at dersom den er negativ, kan du allikevel være gravid. ;)

(Foreløpig anonym)

Er 10DPO i dag, klarte ikke vente lenger :P Tok en u-stix for å se om det var UVI, men det var det ikke. :) Tok derfor en g-test, og den er positiv!!!! :D Ene streken er fortsatt svak, men den er der veldig tydelig! Absolutt ingen skyggestrek. Vet ikke hvordan man legger til bilde..... Men den er like sterk som på bildet til maiblomst90 :D

(Foreløpig anonym)

Annonse

Jeg signerer den! Jeg er også 10 dpo og tok nettopp en test som er tydelig positiv! 😃 Jeg kan nesten ikke tro det, har vært så mange frustrasjoner siden jeg tok ut spiralen i februar. Bare håper den ikke er falsk positiv, er en billigtest kjøpt på Ebay fra Kina...

Oj, da var det ganske mange på uke 47 som det klaffa for da 😆

Gratulerer til alle sammen 👍💜

Har dere noen symptomer? Feks samme type symptomer som at mensen skal komme? -lurer-

Endret av Lammeskanken

Oj, da var det ganske mange på uke 47 som det klaffa for da 😆

Gratulerer til alle sammen 👍💜

Har dere noen symptomer? Feks samme type symptomer som at mensen skal komme? -lurer-

Tusen takk. ☺ Vonde pupper, murring i magen og trøtt. Ellers i fin form. ☺

IKM uke 47

16. Daisy93

17. Frida00, pp3
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥, pp3

18. IdafraLønneberget, 

19.

20. Lammeskanken pp5, Vinterblomst pp12, _Harefrøken pp4, amor

21. Kinemoor91 pp6, Attpåklatten2016 pp 3 etter MA, Villavida pp7

22. (Foreløpig anonym), ann86

GRAVID

maiblomst90

(Foreløpig anonym)

TR

Oj, da var det ganske mange på uke 47 som det klaffa for da

Gratulerer til alle sammen

Tusen takk. ☺ Vonde pupper, murring i magen og trøtt. Ellers i fin form. ☺

Signerer denne :) begynner med ømme pupper i dag, har ellers hatt muringer/stikkinger i magen og vært veldig trøtt. Innimellom hatt lit hodepine og hatt brennende, røde kinn uten at jeg har gjort noe spesielt.

(Foreløpig anonym)

JENTER!!! Jeg har i kveld fått rødlig (blodtilblandet) utflod ?! Jeg trodde mensen kom, men det er rett å slett utflod med litttttttt blod i... Hva kan det bety?? Er dette spotting?

Håper det er det for din skyld! For å være helt ærlig så aner jeg ikke hva det kan bety. Kanskje det er skjøre slimhinner pga graviditet? Tok du g-test i dag?

(Foreløpig anonym)

JENTER!!! Jeg har i kveld fått rødlig (blodtilblandet) utflod ?! Jeg trodde mensen kom, men det er rett å slett utflod med litttttttt blod i... Hva kan det bety?? Er dette spotting?

Håper det er det for din skyld! For å være helt ærlig så aner jeg ikke hva det kan bety. Kanskje det er skjøre slimhinner pga graviditet? Tok du g-test i dag?

(Foreløpig anonym)

Ja, hadde en CBD liggende som røk i dag. Negativ selvfølgelig. Men pga pco så vet jeg ikke 100% når EL var, men er vertfall mellom 10-12 dpo. Venter mens til fredag/lørdag. Har aldri spottet før, mens kommer som regel med et brak, og drar igjen like fort (pga manglende eggløsning sa gynekologen). Men denne mnd har jeg fått bekreftet spontan eggløsning med blodprøve, spørsmålet er bare når den kom....

Tørket meg i kveld og til min forskrekkelse så jeg blod, men det er ikke mensen. Det er utflod med pittelitt blod, rosa på farge, ikke rødt. Herregud man blir gal av dette her!!!! :( Håper av hele mitt hjerte ❤️

Gratulerer med positiv test forresten! Håper det blir vår tur snart

IKM uke 47

16. Daisy93

17. Frida00, pp3

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥, pp3

18. IdafraLønneberget, 

19.

20. Lammeskanken pp5, Vinterblomst pp12, _Harefrøken pp4, amor

21. Kinemoor91 pp6, Attpåklatten2016 pp 3 etter MA, Villavida pp7

22. (Foreløpig anonym), ann86

GRAVID

maiblomst90

(Foreløpig anonym)

Nygift85

TR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...