Gå til innhold

IKM UKE 47 ☺

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :) 

Hadde ingen planer om å prøve på noe som helst på denne siden av året etter SA i august og en mislykket forsøk i sept/oktober. Meeen.. etter noen beregninger så ser det ut til at vi klarte å hygge oss på de to desidert beste dagene så nå er jeg 10 DPO og venter i spenning.

Mannen er ikke så veldig begeistret og ville nå kreve en elskerinne siden han ikke orker enda et år med tørke. Jeg har ei på 18 mnd fra før så det har vært alt annet en romantikk her i heimen siste året :P haha

Annonse

Oppdaterer litt jeg, og håper flere blir kommer etter meg ned på GRAVID :D

Fortsatt lykke til, håpet er ikke ute før TR kommer :)

IKM uke 47

16. Daisy93

17. Frida00, pp3
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥, pp3

18. IdafraLønneberget, 

19.

20. Lammeskanken pp5, Vinterblomst pp12, _Harefrøken pp4, amor

21. Kinemoor91 pp6, Attpåklatten2016 pp 3 etter MA, Villavida pp7

22. (Foreløpig anonym), ann86

GRAVID

maiblomst90

TR

Annonse

Jeg har kraftige menssmerter i dag.. antageligvis min første mnd med eggløsning siden p-pilleslutt, så vet ikke om det er det som gjør det. Er det vanlig å ha skikkelige menssmerter 4 dager før mens?

Jeg pleier å få skikkelig messmerter som begynner 4 dager før IKM, men denne mnd har jeg ikke fått det enda...

Jeg har kraftige menssmerter i dag.. antageligvis min første mnd med eggløsning siden p-pilleslutt, så vet ikke om det er det som gjør det. Er det vanlig å ha skikkelige menssmerter 4 dager før mens?

Vanskelig å si at noe er vanlig siden alle er så forskjellige. Jeg kan gjerne ha kramper i magen en hel uke før mensen, noen ganger kortere og noen ganger lengre.

Tok en test nå i ettermiddag som ga litt forhåpninger. Kom opp en bred svak strek, usikker på om det er skyggestrek eller ikke. Er 8 eller 9 dpo i dag. Får ta en ny i morgen tidlig 😊

Oooh, så spennende 😀 mener å ha lest at hvis streken er rosa så er det ikke skyggestrek.. skyggestrekene er grå.. hvilken farge var din?

http://i66.tinypic.com/hvap2c.jpg Får dere sett bildet? Synes det er vanskelig å se om den er rosa eller grå. Er nok litt tydeligere enn jeg fikk til på bilde. Kom innenfor tidsfristen, men er som sagt tatt på ettermiddagen.

http://i66.tinypic.com/hvap2c.jpg Får dere sett bildet? Synes det er vanskelig å se om den er rosa eller grå. Er nok litt tydeligere enn jeg fikk til på bilde. Kom innenfor tidsfristen, men er som sagt tatt på ettermiddagen.

Jeg ser at det er antydning til strek der, men var vanskelig å se fargen på den..

Ta en ny test i morra tidlig kanskje? Hvor mange dpo er du? 😀

Syns også den var vanskelig å se farge på. Om det er skyggestrek er den i såfall tydeligere enn skygger jeg har fått før. Ingen problem å se streken i virkeligheten. Jeg tror jeg er 8 eller 9 dpo, men fikk ikke testet etter el denne måneden. Hatt litt uregelmessig syklus etter sa i august. Håper og håper, men prøver å ikke ha for store forventinger 😊 Må absolutt ta ny test i morgen tidlig.

Ble plutselig så kvalm, fikk stikkingen helt nederst i magen på høyre side og ubehag i korsryggen tidligere i kveld. Tok en test (selv om æ hadde bestemt å vente i to dager til) som kun viste skyggestrek... Trur jeg er 10 eller 12 dpo (uregelmessig syklus og ikke el-testet)... Så her blir det test i morn tidlig igjen. 😊

Blir spennende å se om testene deres er positive da.. 😀

Jeg tror ikke jeg kommer til å teste med mindre mens symptomene gir seg. Har hatt følelse av at det klaffa denne mnd, men spørs nå som menssymtomene kommer og går hele tiden... 😕 men spennende er det 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...