Gå til innhold

IKM UKE 47 ☺

Anbefalte innlegg

Surrehue glemte å sjekke om det var flere eggløsningstester igjen.... Forhåpentlig får jeg de i posten før eggløsningen kommer :P

:P Hvor bestiller du fra? Hvor lang tid tar det ca å få de?

(Foreløpig anonym)

Anonymous poster hash: d4e4f...d13

Varierer fra gang til gang og hvor de har det beste pakketilbudet på de. Vet man sparer mest på å bestille fra Ebay, men jeg liker ikke å bestille riktig så mange om gangen og jeg ønsker dem kjapt. Denne gangen bestilte jeg fra lavpris-tester.com. Bestilte dem på kvelden onsdag og de var i postkassen i dag :)

Oj, det var raskt! :) Jeg bestilte fra billige-tester.no, og det tok ca 4 dager før de kom frem. Heldigvis var det ikke frost da, har hørt de ikke tåler kulde så godt, men jeg vet jo ikke hvordan de ble behandlet under transport, da... Håper de har klart seg!  Lykke til med testingen og prøvingen!

(Foreløpig anonym)

Fortsetter under...

IKM uke 47

16.

17. Frida00, pp3

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥, pp3

18. IdafraLønneberget

19.

20. Lammeskanken pp5, Vinterblomst pp12, _Harefrøken pp4

21. Kinemoor91 pp6, Attpåklatten2016 pp 3 etter MA,

22. (Foreløpig anonym), ann86

Yessss! :) Positiv el-test i kveld! Hadde stikkinger i livmoren og i skjeden, og tenkte at nå har jeg eggløsning. :) Tok en test tidligere på dagen som var negativ, men noe sterkere enn de forrige. I kveld er test-streken mye sterkere enn kontroll-streken :) Men hva nå da? Er det lurt å ha sex både i kveld, i morgen og på mandag for å være sikker?

(Foreløpig anonym)

Annonse

Yessss! :) Positiv el-test i kveld! Hadde stikkinger i livmoren og i skjeden, og tenkte at nå har jeg eggløsning. :) Tok en test tidligere på dagen som var negativ, men noe sterkere enn de forrige. I kveld er test-streken mye sterkere enn kontroll-streken :) Men hva nå da? Er det lurt å ha sex både i kveld, i morgen og på mandag for å være sikker?

(Foreløpig anonym)

Annenhver dag holder, men om lysten er der, er det bare å humpe på 😜

Krysser fingra for at det blir noen positive tester i denne gruppa 😀

Jeg hadde EL på fredag, så er 2 dpo i dag.. blir spennende å se om det blir noe uttelling på aksjene denne gangen. Drømte at jeg fikk knall positiv test 7 dpo, men jeg er sjeldent sanndrømt, så vi får nå se.. 😁 lol

Annonse

Håper det er et symptom, Frida👍.

Jeg er trett hele tida jeg, men jeg tror det er mørket og høsten sin "feil"😊.

Blir kjekt å følge tråden her fremover. Nå nærmer det seg vår uke...

Håper det! Er klar for senga i 20 tiden jeg 😂

Frida, jeg er også 4 dpo og merker at jeg har blitt trøttere. I tillegg følt meg mer oppblåst enn vanlig, men det kan nok være ønsketenkning :P

Åsså like spennende hver mnd 😄 Spendt på resultat nå! Når skal du teste første test?

Fortsatt ikke fått positiv eggløsningstest. Frykter at influensaen satte kroppen ut av spill og forsinket litt.

Har ett lite håp om at jeg faktisk hadde fått positiv på torsdag i forrige uke, da jeg ikke fikk testet da fordi jeg var fri for tester. Testene dagene før hadde vært gradvis sterkere og etter det har de blitt svakere og svakere.

Jeg vil gjerne bli med her. Har ikke vært med i IKM gruppe før, og klarer ikke oppdatere lista siden jeg kun har mobil. Har IKM 21. eller 22. men skal teste (senest) den 21. da jeg skal på fest 😊 Har noen lyst til å legge meg inn? PP7. Krysser fingrene for oss alle denne uken! 🤗

Frida, litt usikker på når jeg kan begynne teste første test. Vet ikke helt hvor tidlig man kan se ganske sikkert resultat, har lite erfaring med dette. Når skal du teste? :-)

Dere andre, hva er deres erfaringer med tidlig testing? :-)

Fortsatt ikke fått positiv eggløsningstest. Frykter at influensaen satte kroppen ut av spill og forsinket litt.

Har ett lite håp om at jeg faktisk hadde fått positiv på torsdag i forrige uke, da jeg ikke fikk testet da fordi jeg var fri for tester. Testene dagene før hadde vært gradvis sterkere og etter det har de blitt svakere og svakere.

Satser på at du hadde positiv EL-test da når du ikke fikk testet, Harefrøken :-D

IKM uke 47

16.

17. Frida00, pp3

18. IdafraLønneberget

19.

21. Kinemoor91 pp6, Attpåklatten2016 pp 3 etter MA, Villavida pp7

Jeg vil gjerne bli med her. Har ikke vært med i IKM gruppe før, og klarer ikke oppdatere lista siden jeg kun har mobil. Har IKM 21. eller 22. men skal teste (senest) den 21. da jeg skal på fest Har noen lyst til å legge meg inn? PP7. Krysser fingrene for oss alle denne uken!

La deg inn på 21. da :) Velkommen hit :)

Frida, litt usikker på når jeg kan begynne teste første test. Vet ikke helt hvor tidlig man kan se ganske sikkert resultat, har lite erfaring med dette. Når skal du teste? :-)

Dere andre, hva er deres erfaringer med tidlig testing? :-)

Min erfaring er at det bare fører med seg skuffelser hehe. Men tester tidlig hver gang likevel...

Satser på at du hadde positiv EL-test da når du ikke fikk testet, Harefrøken :-D

Håper det :) Men tester noen dager til for å være sikker på at jeg ikke misser det, så får det bare bli som det blir.

IKM uke 47

16.

17. Frida00, pp3

18. IdafraLønneberget, maiblomst90

19.

21. Kinemoor91 pp6, Attpåklatten2016 pp 3 etter MA, Villavida pp7

Endret av maiblomst90

Hmmmm, i dag har jeg el lignende slim, og jeg tror jeg er 3 dpo... hadde sånn de to forrige mnd også, og da tok jeg el tester og fikk bekrefta el. Denne gangen har jeg ikke brukt el tester, men kjenner smertene i magen når jeg skal ha det. Kanskje egget har prøvd å slippe, men fikk ikke til, og at jeg har el nå?

Hvis det er tilfelle, så kanskje jeg har for kort lutealfase til at egget fester seg da.. 😨 er 12 dager til IKM idag... 😞

Noen andre som har hatt el slim 2-3 dpo?

Harefrøken, ja kan jo bli noen skuffelser  :sur:  Men klarer ikke vente helt til 18 nov, er utålmodig allerede  :D Ser apotek1 sin graviditetstest A1 kan måle hCG-hormonet i urinen allerede 7 dager etter befrukting, meen kan jo hende det ikke er nok hCG om noen dager. Tenkte å måle nå på torsdag eller fredag, altså 8-9 dpo. 

Lammeskanken, tok EL-test og fikk bekreftet EL i ca 48 t, men hadde EL-slim et par dager etter det. Tror det kanskje bare "var" igjen, hvis du skjønner. Tror ikke det automatisk betyr at at EL ikke fant sted før senere. Satser på at du ikke har kort lutealfase, men skjønner bekymringene. Krysser fingrene for deg, Lammeskanken  :5: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...