Gå til innhold

IKM UKE 47 ☺

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk mensen 13 dager over IKM, så da er det bare å forsøke igjen :P Signerer med (Foreløpig anonym) siden både familie og venner vet hvem jeg er her inne. :) Prøver på nr 2, og håper på en 2016-baby :)

IKM uke 47 

16.

17.

18. IdafraLønneberget

19.

20. Lammeskanken pp5, Vinterblomst pp12

21. Kinemoor91 pp6

22. Fruenfrahavet, pp2, (Foreløpig anonym)

Anonymous poster hash: d4e4f...d13

Annonse

IKM uke 47 

16.

17.

18.

19.

20. Lammeskanken pp5, Vinterblomst pp12, _Harefrøken pp4

21. Kinemoor91 pp6

22.

Andre måned med 28 dagers syklus nå, etter flere måneder på 33-34. Så da beregner jeg 28 dager for denne også, så slipper jeg å havne i helt feil ikm uke og være den første som får mensen :P

Oppdatert liste. ;)

IKM uke 47

16.

17.

18. IdafraLønneberget

19.

21. Kinemoor91 pp6, Attpåklatten2016 pp 3 etter MA,

Endelig stoppet blødningen i går så vi fikk startet prøvingen! :) Håper bare ikke det forskyver eggløsingen for mye! For første gang skal jeg faktisk bruke el-tester denne pp. ;) Når kan det være lurt å starte med de?

(Foreløpig anonym)

Her er el smertene i gang! Har faktisk gått til innkjøp av Solvipect som jeg begynte å ta forrige uke. Leste om mange som hadde fått gode resultater etter bruk av det så tenkte at det kan hvertfall ikke skade å prøve :P merker faktisk effekten den har med at jeg har både mer og tynnere el slim! Får krysse fingrene og legge inn så mange aksjer som mulig :)

Endelig stoppet blødningen i går så vi fikk startet prøvingen! :) Håper bare ikke det forskyver eggløsingen for mye! For første gang skal jeg faktisk bruke el-tester denne pp. ;) Når kan det være lurt å starte med de?

(Foreløpig anonym)

Alt ettersom hvilken syklus du har, men for. Eks fra dag 9 om du er usikker på når den kommer.

Lag system i kalender så du ser tydelig måned til måned :)

Normalt skal du kunne telle deg 14 dager tilbake fra 1.mensdag.

Lykke til :)

Annonse

IKM uke 47

16.

17. Frida00, pp3

18. IdafraLønneberget

19.

IKM uke 47

16.

17. Frida00, pp3 

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥, pp3

18. IdafraLønneberget

19.

22. Fruenfrahavet, pp2, (Foreløpig anonym), ann86

Jeg er også med her. Ikm 20 eller 21. Litt ustabil syklus etter sa i august. Prøver også ut Solvipect denne måneden, begynte for noen dager siden..

Håper spiren holder seg fast neste gang :)

Bruker også Solvipect denne perioden, men mest for halsen og ikke prøvingen hehe

Surrehue glemte å sjekke om det var flere eggløsningstester igjen.... Forhåpentlig får jeg de i posten før eggløsningen kommer :P

:P Hvor bestiller du fra? Hvor lang tid tar det ca å få de?

(Foreløpig anonym)

Surrehue glemte å sjekke om det var flere eggløsningstester igjen.... Forhåpentlig får jeg de i posten før eggløsningen kommer :P

:P Hvor bestiller du fra? Hvor lang tid tar det ca å få de?

(Foreløpig anonym)

Varierer fra gang til gang og hvor de har det beste pakketilbudet på de. Vet man sparer mest på å bestille fra Ebay, men jeg liker ikke å bestille riktig så mange om gangen og jeg ønsker dem kjapt. Denne gangen bestilte jeg fra lavpris-tester.com. Bestilte dem på kvelden onsdag og de var i postkassen i dag :)

Vil det ha noen hensikt å ta el-test to ganger på en dag? Hvis den var negativ på morgenen tenker jeg...

(Foreløpig anonym)

Jeg har hatt negativ og positiv på en og samme dag, men den var positiv morgenen etterpå også, så det hadde ikke vært krise om jeg ikke hadde tatt på kvelden også.

Men jeg har strengt tatt ikke så mye erfaring med dette, så jeg aner ikke om det faktisk har noe for seg hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...